Ogłoszenia o przetargach

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  29-01-2013 | 07:34
data ostatniej modyfikacji:  29-01-2013 | 07:34
data wytworzenia dokumentu:  29-01-2013
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Poleć
   
Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w roku 2013 29.01.2013

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Podegrodzie: Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w roku 2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
I.              Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II.            Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III.           NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.
IV.           RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
V.            Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w roku 2013.
VI.           Rodzaj zamówienia: usługi.
VII.         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)     Przedmiot zamówienia obejmuje usługę jednostkami sprzętowymi:
 

Lp
Rodzaj usług
j.m. 
Szacunkowa ilość godzin
1
Transport materiałów sypkich (żwir, piasek, kruszywo, ziemia, itp.) samochodem o ładowności 8-12 ton lub samochodem o tonażu powyżej 12 ton
 
 godz.
 
800
2
Usługa koparko ładowarki o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki roboczej (tył) do 1,6 m
Usługa koparką jednonaczyniowej o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki do 1,6 m
 
godz.
 
400
3
Usługa koparki jednonaczyniowej o ciężarze powyżej 12 ton i szerokości łyżki powyżej 1,6 m
 
godz.
 
400
4
Usługi mini koparki o szerokości ok. 1,5 m do pracy przy sieci wodociągowej o szerokości łyżki roboczej do 30 cm (trudne warunki terenowe)
 
godz.
 
150

 
2) Ponadto:
a) Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego uprzątnięcia miejsca realizacji zadania poprzez usunięcie z jezdni zalegającej ziemi, piasku, kamieni, itp.
b) Przy pracach związanych z czyszczeniem rowów dodatkowo należy ściąć pobocze z zaległej reszty ziemi.
c) Każdorazowo Zamawiający będzie wskazywał Wykonawcy, jaki sprzęt należy podstawić do wykonywania danego zadania w ramach podpisanej umowy.
VIII.        Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy.
IX.           Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8, 45.50.00.00-2.
X.            Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
XI.           Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
XII.         CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
XIII.        Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XIV.        Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
XV.         WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie - wykonał:
- usługi polegające na wykonaniu remontu, konserwacji lub nowych rowów odwadniających przy drogach publicznych o wartości minimum 40.000,00 zł
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że:
- dysponuje następującymi jednostkami sprzętowymi:
a) samochód samowyładowczy o tonażu 8-12 ton
b) samochód samowyładowczy o tonażu powyżej12 ton
c) koparko ładowarka o pojemności łyżki roboczej (tył) do 1,6 m,
d) koparko jednonaczyniowa o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki do 1,6 m,
e) koparko jednonaczyniowa o ciężarze powyżej 12 ton i szerokości łyżki powyżej 1,6 m,
f) koparka mini o szerokości około 150 cm i szer. łyżki 30 cm do prac przy sieci kanalizacyjnej i wodociągowej
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł,
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
XVI.        INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt XVI.2.
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
XVII.      Inne dokumenty niewymienione w pkt XV albo w pkt XVI
1) wypełniony formularz ofertowy,
2) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
3) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
XVIII.     Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
XIX.        Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XX.         Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XXI.        Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.
XXII.      Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
1) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,
2) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).
3) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy,
4) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,
5) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia
XXIII.     Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://bip.podegrodzie.pl
XXIV.     Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu pokój 28, 33-386 Podegrodzie 248 (w budynku Urzędu Gminy Podegrodzie).
XXV.      Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Sala Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Podegrodzie.
XXVI.     Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XXVII.   Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
XXVIII. Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
 
Numer ogłoszenia w BZP: 38206 - 2013; data zamieszczenia w BZP: 29.01.2013

 
Zalaczniki:
siwz.pdf
zalacznik-nr-1.doc
zalacznik-nr-2.doc
zalacznik-nr-3.doc
zalacznik-nr-4.doc
zalacznik-nr-5.doc
zalacznik-nr-6.doc
zalacznik-nr-7-.pdf
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE