Podegrodzie, 23.09.2016 r.
Zapytanie ofertowe
Gmina Podegrodzie zaprasza do składania ofert w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) – postępowanie o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro., którego przedmiotem jest przeprowadzenie remontu budynku kapliczki Św. Jana Nepomucena w Mokrej Wsi
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) izolacja fundamentów,
2) cokół – odtworzenie cokołu z kamienia,
3) elewacja,
4) roboty wewnętrzne,
5) remont więźby dachowej i pokrycia dachowego,
6) elementy zewnętrzne – ogrodzenie,
7) elementy zewnętrzne – plac z kostki betonowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszego zapytania – przedmiar robót.
Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
d) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Termin wykonania zamówienia: całość umowy od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2016 r., przy czym realizacja będzie przeprowadzana w dwóch etapach:
Etap I – termin wykonania: do dnia 20 listopada 2016 r.
Etap II – termin wykonania: do dnia 20 grudnia 2016 r.
3. Warunki płatności
1. Przedmiot umowy rozliczony będzie w dwóch transzach fakturami częściowymi (dwie faktury) na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru wykonanego elementu robót, oraz bezusterkowego protokołu odbioru robót. Pierwszy odbiór obejmuje wykonanie izolacji fundamentów, remontu więźby dachowej i pokrycia dachowego i odbędzie się do dnia 20 listopada 2016 r. Drugi odbiór stwierdzający wykonanie pozostałej części robót odbędzie się po ich wykonaniu i będzie zarazem odbiorem końcowym. Wartość faktury końcowej obejmować będzie pozostałą część należnego wykonawcy wynagrodzenia
2. Należność Wykonawcy płatna będzie przez Zamawiającego przelewem na wskazane konto w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z bezusterkowym protokołem odbioru danej części robót.
4. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
Cena 100%.
5. Opis sposobu oceny ofert
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w następujący sposób:
1. W kryterium Cena – oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów. Punkty
następnych ofert obliczone będą przy zastosowaniu wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
liczba punktów = ---------------------------------- x 100
cena brutto oferty ocenianej
2. Liczba punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wymagane warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt obejmujące (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) budynku o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł.
3) posiadają odpowiedni potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł.
2. W celu wykazania spełnienia ww. warunków należy dołączyć do oferty:
a) oświadczenie o spełnieniu warunki udziału w postępowaniu, złożone na Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania,
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na Załączniku nr 3 do niniejszego zapytania.
c) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie 3 lat przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich prawidłowe wykonanie, złożone na Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania.
d) informacje na temat osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia do wykazania spełnienia warunku odpowiedniego potencjału technicznego, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złożone na Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania.
Wszelkie kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem. Wykonawca może samodzielnie potwierdzić zgodność kopii z oryginałem.
7. Składanie ofert:
1. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Podegrodzie lub przesłać na adres:
Gmina Podegrodzie
33 – 386 Podegrodzie 248
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie remontu budynku kaplicy Św. Jana Nepomucena w Mokrej Wsi”.
Dopuszcza się złożenie oferty opatrzonej podpisami i pieczęcią Wykonawcy drogą emaliową
na adres; e.janur@podegrodzie.pl formacie pdf lub faxem nr 18/ 448 49 51
Termin składania ofert upływa dnia 30.09.2016 r. o godz. 9.30.
2. Wykaz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych
warunków w niniejszym postępowaniu:
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego) oraz dokumenty wymienione pkt. 6 ust. 2
Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
8. Informacje dodatkowe
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów.
4. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wyliczenie zaokrągleń winno być dokonane zgodnie z zasadami przybliżeń dziesiętnych.
6. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu oferty do Urzędu, a nie data jej nadania. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
7. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie, pisemnie lub emaliowo.
9. Wykonawca ponosi pełne ryzyko w związku z niedoręczeniem oferty.
10. Osobą upoważnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Ewa Janur – podinspektor ds. zamówień publicznych: - tel. 18/448-49-65; e-mail: e.janur@podegrodzie.pl
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie podpisania umowy w przypadku złożenia ofert, które przekroczą zabezpieczenie finansowe na wykonanie zadania.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn.
13. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
9 Załączniki do zapytania ofertowego wymagane do złożenia przez Wykonawcę wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie 6 niniejszego Zapytania ofertowego:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
4. Załącznik nr 4 – Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
5. Załącznik nr 5 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
6. Załącznik nr 6 – Projekt umowy.
7. Załącznik nr 7 – Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót.
|