Ogłoszenie – Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych w ramach realizacji projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie”
Podegrodzie, 13 sierpień 2012 r.
Znak sprawy:
ASY.042.4.2.2012.GP
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Podegrodzie zaprasza do składania ofert w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póżn. zm.), którego przedmiotem jest dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion.
Przedmiotem zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimum), zawierającego rodzaj i ilość artykułów biurowych określa załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Rodzaj i ilość artykułów biurowych może ulec zmianie, przy czym kwota obejmująca całość zamówienia nie może ulec zmianie w całym okresie objętym umową.
Termin realizacji zamówienia:
- Szczegółowe terminy dostarczenia materiałów biurowych do Biura Projektu będą ustalane
z Wykonawcą z minimalnym 2 dniowym wyprzedzeniem przed zaplanowaną dostawą,
- Dostawy będą się odbywały raz w miesiącu cyklicznie do 30 czerwiec 2015 r.,
- Materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248 w godz. 7:00 – 15:00,
Kryterium wyboru ofert – cena 100 pkt.
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------------- x 100 pkt.
cena oferty badanej
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Podegrodzie, 33 – 386 Podegrodzie 248 do 20 sierpnia 2012 roku, do godziny: 14.30, w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Oferta na dostawę materiałów biurowych w ramach realizacji projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie”.
O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej pod adresem:
www.bip.podegrodzie.pl oraz www.ewykluczenie.podegrodzie.pl
Oferta powinna składać się z:
- Wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania,
- Formularz oferty powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzona pieczęcią,
- Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona,
- Oferta ma obejmować całość zamówienia.
Dodatkowych informacji z ramienia Beneficjenta (Zamawiającego) udziela Grzegorz Popardowski pod numerem telefonu 537049270 lub e-mail: g.popardowski@podegrodzie.pl
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
|