Ogłoszenia o zamówieniach o wartości poniżej 30000 euro

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  14-08-2012 | 12:50
data ostatniej modyfikacji:  14-08-2012 | 12:50
ostatnio modyfikowal: Imie Nazwisko
   
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych do miejsca wskazanego przez zamawiającego. 14.08.2012

Ogłoszenie – Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych w ramach realizacji projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie”

                                                                                                         

                                                                                                     Podegrodzie, 13 sierpień 2012 r.

Znak sprawy:

ASY.042.4.2.2012.GP

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

 

Gmina Podegrodzie zaprasza do składania ofert w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z póżn. zm.), którego przedmiotem jest dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion.

 

Przedmiotem zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

 

Określenie przedmiotu zamówienia:

1.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimum), zawierającego rodzaj i ilość artykułów biurowych określa załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Rodzaj i ilość artykułów biurowych może ulec zmianie, przy czym kwota obejmująca całość zamówienia nie może ulec zmianie w całym okresie objętym umową.

    

Termin realizacji zamówienia:

  1. Szczegółowe terminy dostarczenia materiałów biurowych do Biura Projektu będą ustalane

z Wykonawcą z minimalnym 2 dniowym wyprzedzeniem przed zaplanowaną dostawą,

  1. Dostawy będą się odbywały raz w miesiącu cyklicznie do 30 czerwiec 2015 r.,
  2. Materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248 w godz. 7:00 – 15:00,

 

Kryterium wyboru ofert – cena 100 pkt.

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

                       

         

 najniższa cena ofertowa

C = ------------------------------------------- x 100 pkt.

 cena oferty badanej

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.  

 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Podegrodzie, 33 – 386 Podegrodzie 248 do 20 sierpnia 2012 roku, do godziny: 14.30, w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Oferta na dostawę materiałów biurowych w ramach realizacji projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie”.

O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej pod adresem:

www.bip.podegrodzie.pl oraz www.ewykluczenie.podegrodzie.pl

 

 Oferta powinna składać się z:

  1. Wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik nr 1 do

niniejszego zapytania,

  1. Formularz oferty powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzona pieczęcią,
  2. Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona,
  3. Oferta ma obejmować całość zamówienia.



 Dodatkowych informacji z ramienia Beneficjenta (Zamawiającego) udziela Grzegorz Popardowski pod numerem telefonu 537049270 lub e-mail: g.popardowski@podegrodzie.pl

 

Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

 

 
Zalaczniki:
wzor-formularza-ofertowego-i-zestawienie.doc
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE