Ogłoszenia o zamówieniach o wartości poniżej 30000 euro

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  17-01-2014 | 07:34
data ostatniej modyfikacji:  02-02-2014 | 22:35
data wytworzenia dokumentu:  17-02-2014
autor dokumentu: Małgorzata Mordarska
ostatnio modyfikowal: Krzysztof Bochniarz
   
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych 17.01.2014

Podegrodzie, dnia 17.01.2014 r.

Znak sprawy: ZAO-ST.271.1.2013

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH

 

1.      ZAMAWIAJĄCY:

 

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

tel. 18 445 90 33, fax 18 448 49 51

NIP: 734-34-56-306

www.podegrodzie.pl

 

2.      OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

 

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych  z uwagi na treść art. 4 pkt. 8 (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej równowartości kwoty 14 000 €.

 

3.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1, zawiera rodzaj i ilość materiałów biurowych jakie Zamawiający planuje wykorzystać w okresie objętym umową.

3.      Ilość materiałów biurowych może ulec zmianie, zależnie od woli Zamawiającego, przy czym cena jednostkowa brutto za materiały biurowe nie może ulec zmianie w całym okresie objętym umową. Zamawiający nie ma obowiązku nabycia wszystkich materiałów biurowych określonych w ofercie Wykonawcy, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu  żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w tym roszczenie o odszkodowanie z tytułu utraconych korzyści,

4.      Zamawiający na podstawie złożonych formularzy ofertowych wyłoni najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, z którym podpisze umowę.

4.      TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 

 

  1. Szczegółowe terminy dostarczenia materiałów biurowych do Urzędu Gminy Podegrodzie będą ustalane z Wykonawcą z minimalnym 1 dniowym wyprzedzeniem przed zaplanowaną dostawą,
  2. Dostawy będą się odbywały na podstawie zamówień składanych telefonicznie, e-mailowo, faksem od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r., z minimalnym wyprzedzeniem 1 dniowym przed zaplanowaną dostawą,
  3. Materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248 w godz. 7:00 – 15:00.

 

5.   KRYTERIUM WYBORU OFERT – CENA 100 PKT.

 

 

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia obejmującego wszystkie pozycje określone w Załączniku nr 1 i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem. Wskazana cena brutto będzie jedynie brana pod uwagę przy ocenie ofert i nie będzie stanowić kwoty jaką Zamawiający chce przeznaczyć na wykonanie niniejszego zadania. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

                     

 

 najniższa cena ofertowa brutto

C = ----------------------------------------------------- x 100 pkt.

cena brutto oferty badanej

 

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.  

 

6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

 

 

1.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Podegrodzie, 33 – 386 Podegrodzie 248 do 24.01.2014 r., do godziny: 14.30, w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Oferta na dostawę materiałów biurowych do Urzędu Gminy Podegrodzie”.

 

2.      O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej pod adresem: www.bip.podegrodzie.pl.

3.       Oferta powinna składać się z: 

 

a.       Wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,

b.      Formularz oferty powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania
w imieniu Wykonawcy i opatrzona pieczęcią,

c.       Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona,

d.      Oferta ma obejmować całość zamówienia.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Szczerba  pod numerem telefonu 18-445-90-33 lub
e-mail: gmina@podegrodzie.pl

 

Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.


Wybor_oferty_protokol.pdf

 

 
Zalaczniki:
wzor-formularza-ofertowego.doc
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE