Ogłoszenia o przetargach

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  14-08-2009 | 15:23
data ostatniej modyfikacji:  14-08-2009 | 15:23
   
"Odbudowa drogi gminnej Nr 293862 K Wierzchowina w miejscowości Gostwica" 14.08.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

I. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

II. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

III NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl

IV. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

V. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej Nr 293862 K Wierzchowina w miejscowości Gostwica.

VI. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

VII. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1) Zamówienie obejmuje odbudowę drogi na długości 650 mb, o następującym zakresie: a) ścięcie istniejących poboczy, b) oczyszczenie rowów odwadniających, c) odbudowa zniszczonego umocnionego rowu, d) wykonanie warstwy profilowej z betonu asfaltowego o grubości zmiennej, e) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 5 cm, f) uzupełnienie poboczy z pospółki.

2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót oraz opracowań niezbędnych przy realizacji zamówienia m.in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, c) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia, d) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, e) roboty towarzyszące, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.

3) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.

VIII. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

IX. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

X. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

XI. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

XII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

XIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

XIV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, z późn. zm.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: aa) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł, bb) skierują do wykonania zamówienia kierownika robót, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..

XV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, cc) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, dd) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ee) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt dd) powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, ff) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: > uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów, gg) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: aa) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

3. Dokument określony w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5. Termin wystawienia dokumentu zgodny z zapisami pkt 3.

XVI. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

XVII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

XVIII. Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

XIX. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.

XX. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 18.

XXI. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Numer ogłoszenia w BZP: 280168 - 2009; data zamieszczenia w BZP: 14.08.2009

 

Dokumenty do pobrania:

1) SIWZ.pdf 

2) Zalacznik_1.pdf  Zalacznik_1.doc 

3) Zalacznik_2.pdf  Zalacznik_2.doc 

4) Zalacznik_3.pdf  Zalacznik_3.doc 

5) Zalacznik_4.pdf  Zalacznik_4.doc 

6) Zalacznik_5.pdf 

7) Zalacznik_6.pdf 

8) Zalacznik_7.zip 

9) Zalacznik_8.pdf 


««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE