I. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III. NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
IV. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
V. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2009/2010.
VI. Rodzaj zamówienia: usługi.
VII. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje IV zadania częściowe: a) zadanie I obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Olszanka, Olszana, Naszacowice w wariantach: - odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (3,5 km), - odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (13,15 km), b) zadanie II obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach: - odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (9,2 km), - odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (12,2 km), c) zadanie III obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Mokra Wieś, Gostwica, Długołęka - Świerkla w wariantach: - odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (10,4 km), - odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (15,05 km), d) zadanie IV obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Podrzecze, Stadła w wariantach: - odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (9,7 km), - odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (21,0 km),
2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) uporządkowanie poboczy dróg gminnych po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg, b) zabezpieczenie prac pod względem BHP, c) organizacja placu składowego materiałów zgodnie z wytycznymi specyfikacji technicznych, d) zorganizowanie bazy dla jednostek sprzętowych na terenie Gminy Podegrodzie, e) pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich, f) oznakowanie pojazdów wykonujących prace zimowego utrzymania zgodnie z przepisami w tym zakresie.
VIII. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
IX. Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: liczba części: 4.
X. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
XI. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
XII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
XIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XIV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, z późn. zm.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: aa) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonywali usługi zimowego utrzymania dróg, co najmniej w jednym sezonie zimowym o wartości usługi nie mniejszej niż 40.000 zł za sezon, bb) dysponują po jednej jednostce sprzętowej z zamontowanym sprzętem do odśnieżania i posypywania dla każdego zadania z osobna, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 70.000 zł d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
XV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, cc) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, dd) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, ee) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt dd) powyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, ff) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: aa) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokument określony w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentu zgodny z zapisami pkt 3.
XVI. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XVII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XVIII. Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
XIX. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.
XX. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 18.
XXI. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia w BZP: 360940 - 2009; data zamieszczenia w BZP: 15.10.2009
Dokumenty do pobrania:
1) SIWZ.pdf
2) Zalacznik_1a.doc
3) Zalacznik_1b.doc
4) Zalacznik_1c.doc
5) Zalacznik_1d.doc
6) Zalacznik_2.doc
7) Zalacznik_3.doc
8) Zalacznik_4.doc
9) Zalacznik_5.pdf
10) Zalacznik_6.pdf
11) Zalacznik_7.pdf |