Ogłoszenia o przetargach

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  10-08-2010 | 12:22
data ostatniej modyfikacji:  10-08-2010 | 12:25
ostatnio modyfikowal: Imie Nazwisko
   
Remont odwodnienia przy drodze gminnej Do Waligóry Potok w m. Naszacowice 10.08.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

I.                   Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

II.                Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

III.             NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.

IV.             Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, http://bip.podegrodzie.pl

V.                RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

VI.             Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odwodnienia przy drodze gminnej Do Waligóry Potok w m. Naszacowice.

VII.           Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

VIII.        Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1) Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 260 mb, w której zakres wchodzi:

a) oczyszczenie rowu i umocnienie rowu,

b) wymiana przepustów w ciągu rowu odwadniającego pod zjazdami,

c) utwardzenie i dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów.

2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m.in.:

a) urządzić zaplecze robót,

b) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

c) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia,

d) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

e) roboty towarzyszące,

f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.

IX.     Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

X.           Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

XI.        Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

XII.     Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.

XIII.  CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

XIV.  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

XV.     Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

XVI.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) posiadania wiedzy i doświadczenia: aa) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej: - jedno zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni drogi z elementami odwodnienia o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: aa) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia: - kierownika robót, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) sytuacji ekonomicznej i finansowej: aa) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

XVII.    INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

XVIII. Inne dokumenty niewymienione w pkt XVI albo w pkt XVII

a) wypełniony formularz ofertowy,

b) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót,

 c) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,

d) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

XIX.  Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby  niepełnosprawne.

XX.   Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

XXI.  Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

XXII.  Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.

XXIII.  Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacjach określonych poniżej:

a) Wykonawca może dokonać zmiany Kierownika Budowy przedstawionego w ofercie jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, który musi zaakceptować nowego Kierownika Budowy.

b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy natychmiastowej lub w określonym terminie zmiany Kierownika Budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.

c) W przypadku zmiany Kierownika Budowy, nowy Kierownik Budowy musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane.

d) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia spowodowany szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi lub innymi nieprzewidzianymi zdarzeniami.

e) Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy nie będzie przysługiwało Wykonawcy, jeżeli opóźnienie wykonania przedmiotu umowy nastąpiło z winy Wykonawcy.

f) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określone w §9 ust. 1 może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT

XXIV.  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój 28.

XXV.   Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój 18.

XXVI.   Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

XXVI.   Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

 


Numer ogłoszenia w BZP: 244186 - 2010; data zamieszczenia w BZP: 10.08.2010


 

 

 
Zalaczniki:
siwz.pdf
zalacznik-nr-1.doc
zalacznik-nr-2.doc
zalacznik-nr-3.doc
zalacznik-nr-4.doc
zalacznik-nr-5.doc
zalacznik-nr-6.doc
zalacznik-nr-7.pdf
zalacznik-nr-8-remont-odwodnienia-przy-droodze-do-do-waligory-potok-w-m.-naszacowice.pdf
zalacznik-nr-9-szkic-sytuacyjny-do-waligory-potok.pdf
zalacznik-nr-10-stwiorb-remont-odwodnienia-przy-drodze-gminnej-do-waligory-potok-w-m.-naszacowice.pdf
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE