Ogłoszenia o przetargach

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  29-06-2010 | 14:01
data ostatniej modyfikacji:  29-06-2010 | 14:01
ostatnio modyfikowal: Imie Nazwisko
   
Odbudowa drogi Do Skocznia w m. Gostwica 293861 K 29.06.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  1. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

  2. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

  3. NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.

  4. Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.pl, www.bip.podegrodzie.pl

  5. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

  6. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi Do Skocznia w m. Gostwica 293861 K.

  7. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

  8. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Zamówienie obejmuje odbudowę drogi na długości 360,0 mb, w której zakres wchodzi m.in.:

a) wykonanie rowu,

b) wyprofilowanie istniejącej powierzchni drogi wraz z jej zagęszczeniem,

c) wykonanie podbudowy warstwa górna z kruszywa łamanego gr. 15 cm,

d) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm,

e) uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr. 5 cm,

f) utwardzenie i dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów.

2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m.in.:

a) urządzić zaplecze robót,

b) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

c) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia,

d) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

e) roboty towarzyszące,

f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych..

IX. Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

  1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  2. Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

  3. Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.

  4. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

  5. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

  6. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

  7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej: - jedno zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 50.000,00 zł, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia: - kierownika robót, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 35.000,00 zł, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

XVIII. Inne dokumenty niewymienione w pkt XVI albo w pkt XVII .

1. wypełniony formularz ofertowy,

2. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót,

3. w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,

4. w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

XIX. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

XX. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

XXI. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

XXII. Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.

XXIII. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacjach określonych poniżej:

a) Wykonawca może dokonać zmiany Kierownika Budowy przedstawionego w ofercie jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, który musi zaakceptować nowego Kierownika Budowy.

b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy natychmiastowej lub w określonym terminie zmiany Kierownika Budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.

c) W przypadku zmiany Kierownika Budowy, nowy Kierownik Budowy musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane.

d) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia spowodowany szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi lub innymi nieprzewidzianymi zdarzeniami.

e) Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy nie będzie przysługiwało Wykonawcy, jeżeli opóźnienie wykonania przedmiotu umowy nastąpiło z winy Wykonawcy.

f) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określone w §9 ust. 1 może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

XXIV. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl/pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.

XXV. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 18.

XXVI. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

XXVII. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

XXVIII. Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Numer ogłoszenia w BZP: 187142 - 2010; data zamieszczenia W BZP: 29.06.2010

Załączniki:

SIWZ.pdf

Zalacznik_nr_1.doc

Zalacznik_nr_2.doc

Zalacznik_nr_3.doc

Zalacznik_nr_4.doc

Zalacznik_nr_5.doc

Zalacznik_nr_6.doc

Zalacznik_nr_7.pdf

Zalacznik_nr_8.pdf

Zalacznik_nr_9.zip

Zalacznik_nr_10.pdf

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE