OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III. NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.
IV. Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.podegrodzie.pl
V. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
VI. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz wód odciekowych i nieczystości płynnych.
VII. Rodzaj zamówienia: usługi.
VIII. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje:
a) wypompowanie wód odciekowych ze zbiornika zlokalizowanego na składowisku odpadów w Podegrodziu i wywóz na oczyszczalnię ścieków w Podrzeczu,
b) wypompowanie nieczystości płynnych ze zbiornika zlokalizowanego przy Urzędzie Gminy Podegrodzie, hali sportowej w Brzeznej oraz składowisku odpadów i wywóz na oczyszczalnię ścieków w Podrzeczu.
2) Przewidywana ilość wód odciekowych i nieczystości płynnych do wywozu około 4.570 m3 w tym:
a) wody odciekowe ok. 3.600 m3,
b) nieczystości ze składowiska ok. 20 m3,
c) nieczystości z Urzędu Gminy ok. 350 m3,
d) nieczystości z hali sportowej w Brzeznej ok. 600 m3.
3) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,
c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich, d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie..
IX. Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
X. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-5.
XI. Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
XII. Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
XIII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
XIV. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XV. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj: aa) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych wydane przez Wójta Gminy Podegrodzie zgodnie z zapisem art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) posiadania wiedzy i doświadczenia tj: aa) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonywali usługi wywozu nieczystości płynnych lub wód odciekowych o łącznej ilości nie mniejszej niż 4.500 m3, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: aa) posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia tj. wóz asenizacyjny o maksymalnej pojemności 12 m3 wraz z niezbędnym osprzętem, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj: aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
XVII. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· koncesję, zezwolenie lub licencję
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
XVIII. Inne dokumenty niewymienione w pkt XVI albo w pkt XVII.
a) wypełniony formularz ofertowy,
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
XIX. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
XX. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XXI. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XXII. Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.
XXIII. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
1) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacjach określonych poniżej.
2) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy (cena jednostkowa) określone w §8 pkt 1 może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
3) W przypadku zmiany stawki podatku VAT do wynagrodzenia netto dodany zostanie podatek VAT wg nowej stawki.
4) Wynagrodzenie szacunkowe za przedmiot umowy może ulec zwiększeniu, jeżeli planowana ilość wywozu wód odciekowych i nieczystości płynnych (m3) będzie większa w stosunku do ilości, która została zaplanowana (czego nie można było przewidzieć) lub w wyniku zmiany stawki podatku VAT cena jednostkowa określona w §8 pkt 1 wzrośnie.
5) W przypadku określonym w pkt 4 wartość szacunkowa wynagrodzenia zostanie ponownie przeliczona w oparciu o nową cenę jednostkową lub konieczną brakującą liczbę usług (m3) wywozu wód odciekowych i nieczystości płynnych.
6) Jeżeli zajdzie taka konieczność Zamawiający może dokonać zmiany osoby odpowiedzialnej
z ramienia Zamawiającego za prowadzenie spraw związanych z realizacją niniejszej umowy lub osoby upoważnionej do telefonicznego zgłaszania konieczności wywozu.
XXIV. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
XXV. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie. 33-386 Podegrodzie 248, pokój 28.
XXVI. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie. 33-386 Podegrodzie 248, pokój 18.
XXVII. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XXVIII. Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Numer ogłoszenia w BZP: 344 - 2011; data zamieszczenia w BZP: 03.01.2011
|