Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2008-11-30 00:19:48
Ogłoszenia o przetargach
"Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009" - 2008-10-14



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

I.   NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

województwo małopolskie

Administracja samorządowa

II.  Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków    zamówienia: www.podegrodzie.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy    Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

      1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009

      2)   Rodzaj zamówienia: usługi.

      3)   Przedmiot zamówienia wg CPV 90620000-9 usługi odśnieżania, 90630000-2 usługi usuwania oblodzeń.

       4)  Zamówienie obejmuje IV zadania częściowe:

a).      zadanie I obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg (16,65 km) w miejscowościach Olszanka, Olszana, Naszacowice w wariantach:

ü  odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,

ü  odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,

b).     zadanie II obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg (20,5 km) w miejscowościach Podegrodzie, Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach:

ü  odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,

ü  odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,

c).      zadanie III obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg (24,95 km) w miejscowościach Podegrodzie, Mokra Wieś, Gostwica, Długołęka – Świerkla w wariantach:

ü  odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,

ü  odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,

d).     zadanie IV obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg (29,75 km) w miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Podrzecze, Stadła w wariantach:

ü  odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,

ü  odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,

       5)  Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

a) uporządkowanie poboczy dróg gminnych po zakończeniu prac

    związanych z zimowym utrzymaniem dróg,

b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,

c) organizacja placu składowego materiałów,

d) pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również

    wobec osób trzecich,

e) oznakowanie pojazdów wykonujących prace zimowego utrzymania

    zgodnie z przepisami w tym zakresie.

7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części 4.

8)  Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

V.   Termin wykonania zamówienia: do 31.03.2009 roku.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

     a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub

         czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich   

         uprawnień tj.

aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w

    przepisach ustawy z dnia 2  lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują

    potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

           aa) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania – a

                 jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie –

                 wykonywali usługi zimowego utrzymania dróg, co najmniej w

                 jednym sezonie zimowym,

           bb) posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia: po jednej jednostce

                 z zamontowanym sprzętem do odśnieżania i posypywania dla

                 każdego zadania z osobna,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej

    wykonanie zamówienia tj:

     aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w

           zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.   Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą

      spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i

      oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.

3.   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

     a)  W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

          oferta musi zawierać następujące dokumenty:

aa)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

bb)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie

       o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne

       przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do     

       ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż

       6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

cc)   wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),

dd)   wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 4),

ee)   polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że

        wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w

        zakresie prowadzonej działalności.

b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt a) lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

     - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

d) Dokumenty określone w ppkt b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

VII. Wymagania dotyczące wadium.

        Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

         Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena

         ofertowa – 100%.

IX.   Miejsce i termin składania ofert.

        Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie 

        pokój nr 18, w terminie do dnia 22 października 2008 roku, do

        godziny 9.00.

X.     Termin związania ofertą:

        30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XI.   Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty            z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

        Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

 

 

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.10.2008 roku pod numerem 264997 – 2008.

 

 

Pliki do pobrania:

1) SIWZ.pdf (250.98 Kb)

2) Zalacznik_1.pdf (86.05 Kb)

3) Zalacznik_2.pdf (83.09 Kb)

4) Zalacznik_3.pdf (76.69 Kb)

5) Zalacznik_4.pdf (68.91 Kb)

6) Zalacznik_5.pdf (119.49 Kb)

7) Zalacznik_6.pdf (1.58 Mb)

8) Zalacznik_7.pdf (912.16 Kb)

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE