"Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009" - 2008-10-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
województwo małopolskie
Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie publiczne prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podegrodzie.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008/2009”
2) Rodzaj zamówienia: usługi.
3) Przedmiot zamówienia wg CPV 90620000-9 usługi odśnieżania, 90630000-2 usługi usuwania oblodzeń.
4) Zamówienie obejmuje IV zadania częściowe:
a). zadanie I obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg (16,65 km) w miejscowościach Olszanka, Olszana, Naszacowice w wariantach:
ü odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,
ü odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,
b). zadanie II obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg (20,5 km) w miejscowościach Podegrodzie, Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach:
ü odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,
ü odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,
c). zadanie III obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg (24,95 km) w miejscowościach Podegrodzie, Mokra Wieś, Gostwica, Długołęka – Świerkla w wariantach:
ü odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,
ü odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,
d). zadanie IV obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg (29,75 km) w miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Podrzecze, Stadła w wariantach:
ü odśnieżanie wraz z posypaniem na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,
ü odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego,
5) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) uporządkowanie poboczy dróg gminnych po zakończeniu prac
związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,
c) organizacja placu składowego materiałów,
d) pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również
wobec osób trzecich,
e) oznakowanie pojazdów wykonujących prace zimowego utrzymania
zgodnie z przepisami w tym zakresie.
7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części 4.
8) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
V. Termin wykonania zamówienia: do 31.03.2009 roku.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień tj.
aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w
przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
aa) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania – a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie –
wykonywali usługi zimowego utrzymania dróg, co najmniej w
jednym sezonie zimowym,
bb) posiadają sprzęt do wykonywania zamówienia: po jednej jednostce
z zamontowanym sprzętem do odśnieżania i posypywania dla
każdego zadania z osobna,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia tj:
aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą
spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
oferta musi zawierać następujące dokumenty:
aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
cc) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),
dd) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 4),
ee) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności.
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt a) lit. bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
d) Dokumenty określone w ppkt b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena
ofertowa – 100%.
IX. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie
pokój nr 18, w terminie do dnia 22 października 2008 roku, do
godziny 9.00.
X. Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
XI. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.10.2008 roku pod numerem 264997 – 2008.
Pliki do pobrania:
1) SIWZ.pdf (250.98 Kb)
2) Zalacznik_1.pdf (86.05 Kb)
3) Zalacznik_2.pdf (83.09 Kb)
4) Zalacznik_3.pdf (76.69 Kb)
5) Zalacznik_4.pdf (68.91 Kb)
6) Zalacznik_5.pdf (119.49 Kb)
7) Zalacznik_6.pdf (1.58 Mb)
8) Zalacznik_7.pdf (912.16 Kb) |