Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 279534-2013 z dnia 2013-07-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Podegrodzie
1. Zamówienie obejmuje: a) odbiór i transport odpadów z Cmentarza w Brzeznej, Podrzecza i Podegrodzia (56 Mg) w okresie obowiązywania umowy, Odpady należy przekazać do instalacji odzysku i unieszkodliwienia, zgodnie z hierarchią...
Termin składania ofert: 2013-07-25
Podegrodzie: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z cmentarzy w Gminie Podegrodzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
I. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, numer ogłoszenia w BZP: 279534 - 2013r.
IV. W Biuletynie Zamówień Publicznych nie zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
V. NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.
VI. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
VII. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z cmentarzy w Gminie Podegrodzie.
VIII. Rodzaj zamówienia: Usługi.
IX. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje:
a) odbiór i transport odpadów z Cmentarza w Brzeznej, Podrzecza i Podegrodzia (56 Mg) w okresie obowiązywania umowy.
Odpady należy przekazać do instalacji odzysku i unieszkodliwienia, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 oraz zgodnie z zasadą bliskości, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczone do składowania winny być transportowane do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
Wywóz dotyczy w szczególności odpadów o kodzie 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji oraz odpadów o kodzie 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji.
Usługi określone w ust. 1. pkt a) Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego.
2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,
c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich,
d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do instalacji do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzaniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2010r. Nr 249, poz. 1673). 2) Rozliczanie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia. W celu rozliczania z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej miesięcznych sprawozdań zawierających dane o: a) masie odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych oraz o sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane. Rozliczanie usługi będzie odbywało się w trybie miesięcznym na podstawie łącznej masy poszczególnych rodzajów odebranych i przekazach do zagospodarowania odpadów.
3. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. W przypadku gdy sprawozdania składane przez Wykonawcę są sporządzone nierzetelnie, Zamawiający wzywa Wykonawcę, który przekazał sprawozdanie, do jego uzupełnienia lub poprawienia w terminie 14 dni.
2) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania w terminie do dnia 30 stycznia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji w zakresie odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzenia innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający.
3) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych albo instalacji do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzaniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach.
4) Rozliczanie usługi będzie odbywało się w trybie miesięcznym na podstawie łącznej masy rodzajów odebranych i przekazach do zagospodarowania odpadów.
X. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.
XI. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
XII. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
XIII. DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.
XIV. LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
XV. LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
XVI. NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: SITA MAŁOPOLSKA SP. Z O.O., Oddział w Nowym Sączu, ul. Lwowska 135, ul. Kosiarzy 5A, 30-731 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
XVII. Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38461,11 PLN.
XVIII. INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 25200,00
· Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
· Waluta: PLN.
Numer ogłoszenia: 319564 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
|