Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 185462-2015 z dnia 2015-07-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Podegrodzie
1. Zamówienie obejmuje: a) roboty remontowo - budowlane, b) instalacje wod-kan, c) roboty instalacyjne elektryczne wewnętrzne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 a i b (przedmiary robót), 10 a i b...
Termin składania ofert: 2015-08-07
Podegrodzie: Remont budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu
Numer ogłoszenia: 230642 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185462 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje:
a) roboty remontowo - budowlane,
b) instalacje wod-kan,
c) roboty instalacyjne elektryczne wewnętrzne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 a i b (przedmiary robót), 10 a i b (specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) oraz 11 a i b (projekty) do SIWZ.
2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
f) przenoszenie, wynoszenie, montaż mebli.
3. Wykonawca musi uwzględnić, iż w trakcie wykonywania prac remontowych budynku - Urząd Gminy będzie normalnie czynny: poniedziałki 8:00 - 16:00, wtorki - piątki 7:00 - 15:00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. KRUCZEK Wojciech Kruczek, ul. Kołłataja 18/13, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1356633,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 901289,33
- Oferta z najniższą ceną: 901289,33 / Oferta z najwyższą ceną: 1372182,04
- Waluta: PLN .
|