Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 75290-2015 z dnia 2015-04-02 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Podegrodzie
1. Zamówienie obejmuje: Kanał D1 - D24 -wykonanie kanału z rur PVC fi 160 mm długości 176 m wraz z robotami towarzyszącymi, -wykonanie kanału z rur PVC fi 200 mm długości 674 m wraz z robotami towarzyszącymi, -wykonanie studni...
Termin składania ofert: 2015-04-17
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75290 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W STADŁACH - ETAP II - KANAŁ D1 - D24 , C1 - C17.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje:
Kanał D1 - D24
- wykonanie kanału z rur PVC fi 160 mm długości 176 m wraz z robotami towarzyszącymi,
- wykonanie kanału z rur PVC fi 200 mm długości 674 m wraz z robotami towarzyszącymi,
- wykonanie studni średnicy 425 mm 26 szt,
- wykonanie studni średnicy 1000 mm 6 szt,
- przewiert,
Kanał C1 - C-17
- wykonanie kanału z rur PVC fi 160 mm długości 118 m wraz z robotami towarzyszącymi,
- wykonanie kanału z rur PVC fi 200 mm długości 491 m wraz z robotami towarzyszącymi,
- wykonanie studni średnicy 425 mm 16 szt,
- wykonanie studni średnicy 1000 mm 5 szt,
- przejście przez drogę powiatową.
2. Zamawiający na każdym etapie budowy ma prawo zweryfikować postęp prac i zweryfikować użyte materiały budowlane.
3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu robót.
4. Szczegółowy opis i zakres robót określają załącznik nr 9 oraz załączniki nr 10, 11 i 12 a, b, c do SIWZ.
5. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych,
g) pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w 3 egzemplarzach w skali 1:1000 z naniesionymi numerami działek , wysokościami dna studzienki i góry studzienki,
h) w imieniu Zamawiającego uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego i pokrycia kosztów wynikających z tej decyzji,
i) w imieniu Zamawiającego uzyskanie decyzji na umieszczenie sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym,
j) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych,
k) protokoły przepięcia przyłączy do wybudowanej sieci kanalizacyjnej,
l) inspekcji telewizyjnej całego odcinka oraz prób szczelności całego odcinka kanału zgodnie z Normą PN-EN 1610. Inspekcję telewizyjną należy zakończyć raportem, który winien zawierać informacje:
- opis odcinka z wyszczególnieniem materiału, wielkości kanału;
- długości badanych odcinków, ilości przyłączy;
- wykres spadków dna poszczególnych badanych odcinków;
m) nagranie całości inspekcji w formacie DVD, możliwym do odtworzenia na dowolnym odtwarzaczu DVD,
n) oraz inne, roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania,
o) w imieniu Zamawiającego uzyskania w PINB decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.25.00-0, 45.23.24.20-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego MACHNIK Sp. z o.o., Mochnaczka Wyżna 118, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 307748,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 205416,24
· Oferta z najniższą ceną: 205416,24 / Oferta z najwyższą ceną: 293964,78
· Waluta: PLN.
|