Ogłoszenia o zawarciu umowy

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  21-02-2018 | 07:06
data ostatniej modyfikacji:  21-02-2018 | 07:06
data wytworzenia dokumentu:  21-02-2018
autor dokumentu: Agnieszka Połeć
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Poleć
   
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Podegrodzie” 21.02.2018
20/02/2018    S35    - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta 

Polska-Podegrodzie: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

2018/S 035-076834

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Podegrodzie
Podegrodzie
33-386
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Połeć, Elżbieta Popardowska
Tel.: +18 4459033
E-mail: gmina@podegrodzie.pl
Faks: +18 4484951
Kod NUTS: PL218

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.podegrodzie.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Administracja samorządowa
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Podegrodzie

Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.20.2017
II.1.2)Główny kod CPV
90000000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

3.3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów wielkogabarytowych,

z kontenerów KP-7 umieszczonych w poszczególnych sołectwach w Gminie Podegrodzie, dostarczonych przez Wykonawcę w miejscu i czasie ustalonym z Zamawiającym, do których odpady wielkogabarytowe indywidualnie dowiozą mieszkańcy oraz zagospodarowanie dostarczonych odpadów. Kontenery KP-7 będą dostarczone na poszczególne sołectwo przez Wykonawcę.

Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 pochodzące z nieruchomości zamieszkałych będą odbierane 1 raz w roku 2017 r. (warunkiem realizacji zadania w roku 2017 jest rozstrzygnięcie przetargu w roku 2017 i podpisanie umowy do dnia 27.12.2017 r.) oraz 2 razy w roku 2018. W przypadku nie zawarcia umowy do dnia 27.12.2017 r., odpady będą odbierane tylko 2 razy w 2018 r. Odpady te będą odbierane z miejsc ustalonych wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Odpady wielkogabarytowe będą indywidualnie dostarczane i umieszczane przez w.

II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Najtańsza oferta: 52 526.88 PLN / Najdroższa oferta: 78 472.80 PLN brana pod uwagę
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90500000
90511000
90511300
90512000
90513000
90513100
90533000
90514000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL21
II.2.4)Opis zamówienia:

 

3.3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów wielkogabarytowych,

z kontenerów KP-7 umieszczonych w poszczególnych sołectwach w Gminie Podegrodzie, dostarczonych przez Wykonawcę w miejscu i czasie ustalonym z Zamawiającym, do których odpady wielkogabarytowe indywidualnie dowiozą mieszkańcy oraz zagospodarowanie dostarczonych odpadów. Kontenery KP-7 będą dostarczone na poszczególne sołectwo przez Wykonawcę.

Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 pochodzące z nieruchomości zamieszkałych będą odbierane 1 raz w roku 2017 r. (warunkiem realizacji zadania w roku 2017 jest rozstrzygnięcie przetargu w roku 2017 i podpisanie umowy do dnia 27.12.2017 r.) oraz 2 razy w roku 2018. W przypadku nie zawarcia umowy do dnia 27.12.2017 r., odpady będą odbierane tylko 2 razy w 2018 r. Odpady te będą odbierane z miejsc ustalonych wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Odpady wielkogabarytowe będą indywidualnie dostarczane i umieszczane przez właścicieli nieruchomości w kontenerach, które na czas zbiórki (akcja jednodniowa) będą podstawione przez Wykonawcę, w ilości co najmniej 1 pojemnik na każde Sołectwo z zastrzeżeniem, że w przypadku Sołectw o większej powierzchni lub rozproszonej zabudowie (Podegrodzie, Brzezna) liczba kontenerów zostanie zwiększona do dwóch. Liczba i miejsce ustawienia dostarczonych kontenerów będzie w zależności od potrzeb i składanych wniosków na bieżąco ustalana z sołtysami poszczególnych sołectw.

Na podstawie doświadczeń Zamawiającego należy przewidzieć, iż mieszkańcy mogą w niewielkich ilościach do kontenerów na odpady wielkogabarytowe wrzucić odpady o innym kodzie. W takim przypadku Wykonawca musi mieć na uwadze, iż odpady te winny być zakwalifikowane pod innym kodem (w przypadku zanieczyszczenia i wymieszania odpadów wielkogabarytowych z innymi odpadami). Dlatego należy takiego rodzaju odpady również odebrać i zakwalifikować je jako np. 20 03 01, 20 03 99, 20 01 99.

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami, o których mowa w art. 17 oraz zgodnie z zasadą bliskości, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.). Ponadto w przypadku odebrania zmieszanych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazania bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Wykonawca ponadto dopuszcza przekazanie zmieszanych odpadów komunalnych do miejsc ich zagospodarowania za pośrednictwem stacji przeładunkowej, o której mowa w art. 23 ust. 10 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do przestrzegania w szczególności przepisów ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 1289) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia zobowiązany będzie realizować postanowienia obowiązującego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Podegrodzie z uwzględnieniem ewentualnych późniejszych jego zmian wprowadzonych w trakcie realizacji umowy.

Obowiązki Wykonawcy.

a) Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia kontenerów na dane sołectwo w miejscu i czasie ustalonym z Zamawiającym i odebrania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności poprzez uprzątnięcie i odebranie odpadów

z miejsc ich zbierania, w tym także tych, które nie zostały zamieszczone w pojemnikach. Wykonawca jest obowiązany również do odebrania i usunięcia odpadów w przypadku, gdy ich wysypanie nie wystąpiło w trakcie ich odbioru.

b) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów

do instalacji zagospodarowania odpadów, o których mowa w rozporządzen.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

 

a) Cena - w złotych – 60 %

b) Termin płatności faktur – w dniach – 20 %

c) Ilość podstawionych kontenerów - sztuki– 20 %.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 213-442754
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
08/02/2018
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 3
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: tak
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Konsorcjum: PMP STYLE Sp. z o.o. Naściszowa 60 33-300 Nowy Sącz Partner: Firma Handlowo – Usługowa „Pałka” Seweryn Pałka Łososina Dolna 37 33-314 Łososina Dolna
Naściszowa 60
Naściszowa
33-300
Polska
E-mail: biuro@pmpstyle.pl
Kod NUTS: PL21
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Konsorcjum: PMP STYLE Sp. z o.o. Naściszowa 60 33-300 Nowy Sącz Partner: Firma Handlowo – Usługowa „Pałka” Seweryn Pałka Łososina Dolna 37 33-314 Łososina Dolna
Naściszowa 60
Naściszowa
33-300
Polska
Kod NUTS: PL21
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 67 788.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 52 526.88 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
W ramach zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie Pzp albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest większa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

19/02/2018
 
Zalaczniki:
opublikowane-w-dzuue-2018-ojs035-076834-pl.pdf
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE