Ogłoszenia o zawarciu umowy

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  17-11-2009 | 10:57
data ostatniej modyfikacji:  17-11-2009 | 10:57
data wytworzenia dokumentu:  13-11-2009
ostatnio modyfikowal: Imie Nazwisko
   
"Modernizacja boiska sportowego w Naszacowicach" 17.11.2009

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

I. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

II. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

III. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: numer ogłoszenia w BZP: 330390 - 2009r.

IV. W Biuletynie Zamówień Publicznych nie zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

V. NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033

VI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

VII. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska sportowego w Naszacowicach.

VIII. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

IX. Określenie przedmiotu zamówienia:

1) Zamówienie obejmuje: a) wykonanie ogrodzenia - 310 mb, b) wykonanie bramy rozwieralnej dwuskrzydłowej, c) wykonanie furtki wejściowej, d) odbudowa powierzchni gruntu boiska (uzupełnienie podbudowy, zagęszczanie, humusowanie i obsiew trawą), e) montaż bramek do piłki nożnej - 2 szt.

2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót oraz opracowań niezbędnych przy realizacji zamówienia m.in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć terenu robót, c) zapewnić transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, d) oznakować roboty zgodnie z przepisami w tym zakresie, e) dbać o porządek na terenie robót oraz utrzymywać terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych na każdym etapie realizacji, f) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, g) roboty towarzyszące, h) uporządkować terenu po zakończeniu robót jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonać renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji itp.

X. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.10-4, 45.34.20.00-6.

XI. Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56181.59 PLN.

XII. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

XIII. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

XIV. DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2009.

XV. LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

XVI. NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane Jan Szczurek, ul. Dunajcowa 23, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

XVII. INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 56181,59
  • Oferta z najniższą ceną: 56181,59 oferta z najwyższą ceną: 75209,68
  • Waluta: PLN.

 

Numer ogłoszenia w BZP: 208459 - 2009; data zamieszczenia w BZP: 13.11.2009

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE