Podegrodzie, dn. 10 grudnia 2015 r.
Nasz znak: ROS-KO.271.9.2015
Zamawiający: Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248,
Zainteresowani geodeci
Gmina Podegrodzie zaprasza do składania ofert w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.) oraz zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro netto, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 175A/2014 Wójta Gminy Podegrodzie z dnia 16 kwietnia 2014r którego przedmiotem jest:
„Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości, oznaczonej ewidencyjnie nr 705/13 położonej w miejscowości Brzezna, stanowiącej drogę wewnętrzną, dla której urządzona jest księga wieczysta nr NS1S/00111505/4, od działek ewidencyjnych położonych w miejscowości Brzezna, oznaczonych nr ewidencyjnymi: 705/4 (księga wieczysta nr NS1S/00095538/5), 705/5 (księga wieczysta nr NS1S/00069667/7), 705/6 (księga wieczysta nr NS1S/00094939/9), 705/8 (księga wieczysta nr NS1S/00020208/1), 705/9 (księga wieczysta nr NS1S/00111504/7), zgodnie z przepisami ustawy – prawo geodezyjne i kartograficzne oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa”
Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia doręczenia Wykonawcy zawiadomienia wydanego przez Wójta Gminy Podegrodzie o upoważnieniu do wykonania rozgraniczenia działek wyżej opisanych.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy (Oferenci), którzy spełniają następujące warunki, w zakresie umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia:
- posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadanie wiedzy i doświadczenia;
- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej wykonać przedmiot zamówienia.
O zamówienie ubiegać się mogą Oferenci, którzy złożą w wymaganym terminie ofertę wraz z następującymi dokumentami:
a) Formularz ofertowy (załącznik nr 1),
b) W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie wpisu do centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej- wydruk z centralnego rejestru – www.ceidg.gov.pl, a w innych przypadkach - aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru (zamiast odpisu z KRS wykonawcy mogą samodzielnie pobierać ze stron Centralnej Informacji KRS wydruki wpisu do rejestru i przedkładać je Zamawiającemu. Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe mają moc równoważną z mocą odpisów wydawanych przez Centralną Informację KRS, pod warunkiem posiadania przez nie cech umożliwiających ich weryfikację z danymi zawartymi w KRS),
c) Kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe wykonawcy do przeprowadzenia rozgraniczania,
d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
e) Podpisany (zaakceptowany) przez Wykonawcę, lub osobę uprawnioną do działania w imieniu Wykonawcy wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.
Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Oferty należy składać na dziennik podawczy Urzędu Gminy Podegrodzie (wyłącznie: osobiście lub pocztą) do dnia 18 grudnia 2015 r., do godz. 15.00 z dopiskiem „rozgraniczenie działki 705/13”. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data wpływu do tutejszego organu. Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę. Oferta musi być umieszczona w zamkniętej kopercie opisanej zgodnie z podanymi wyżej wytycznymi.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się następnego dnia roboczego po upływie terminu do składania ofert.
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów, lub nie spełniają warunków określonych powyżej zostaną zwrócone.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów.
Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie, pisemnie lub pocztą elktroniczną.
Wykonawca ponosi pełne ryzyko w związku z niedoręczeniem oferty.
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa po uprzednim sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów. Cena może być tylko jedna i nie ulega zmianie przez okres obowiązywania umowy i ma ona stanowić wynagrodzenie wykonawcy za realizację całego zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania.
Osobami do kontaktu z Oferentami są: Dariusz Konstanty, tel. 18 414 07 71.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszego zapytania.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i ocen.
Załączniki
1. Formularz ofertowy,
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3. Wzór umowy.
Otrzymują:
1. adresat,
2. aa.
|