Podegrodzie, dnia 22 czerwca 2015 r.
Znak sprawy: ASY.042.16.2013.GP
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach projektu pt.
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gminy Podegrodzie – Etap II”
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
tel. 18 445 90 33, fax 18 448 49 51
NIP: 734-34-56-306
www.podegrodzie.pl
1. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych z uwagi na treść art. 4 pkt. 8 (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej równowartości 30 000 €.
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: OBOWIĄZKI KOORDYNATORA PROJEKTU
• Całościowe zarządzanie projektem „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Podegrodzie – Etap II” w ramach Umowy Nr WNP-POIG.08.03.00-12-009/13 z dnia 07.10 2013 r. oraz koordynowanie działań.
• Kierowanie pracą osób zaangażowanych w realizację projektu.
• Zarządzanie finansami projektu, nadzorowanie rozliczeń finansowych.
• Nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie.
• Przygotowanie oraz terminowe przedkładanie Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia, pełnej wymaganej informacji o realizacji projektu oraz sprawozdawczości merytorycznej i finansowej, w tym sporządzania wniosku o płatność wraz z wymaganą dokumentacją, w terminie i zakresie wynikającym z ustaleń zawartych w umowie.
• Bieżące zarządzanie zmianami w projekcie, niezwłoczne informowanie Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia o wprowadzanych zmianach dotyczących realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie jak również o zaistniałych nieprawidłowościach.
• Dostosowania harmonogramu prac realizowanych w ramach projektu oraz elementów rozliczeniowych do harmonogramu rzeczowo – finansowego.
• Nadzór nad zakupami towarów i usług dokonywanymi w ramach projektu zgodnie z zasadą konkurencyjności, zasadą efektywnego zarządzania finansami i innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
• Analiza ryzyka, opracowywanie działań zapobiegawczych i naprawczych, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, podejmowanie działań naprawczych w przypadku zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu.
• Realizacja działań informacyjno – promocyjnych zgodnie z wymogami zawartymi w umowie o dofinansowanie.
• Przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu zgodnie z zapisami umowy, w tym: oryginałów dokumentów z etapu aplikowania (wniosek, umowa finansowa), oryginałów dokumentów z wykonawstwa zadania, dokumentów rozliczeniowych (wniosków o płatność wraz z załącznikami, harmonogramem płatności), korespondencji projektowej, dokumentacji technicznej i innej dokumentacji projektowej.
• Bieżące monitorowanie zmian w wytycznych dotyczących projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej.
• Inne niż wymienione wyżej obowiązki wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
a) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy jako koordynator projektów UE,
b) umiejętność zarządzania czasem, samodzielność, komunikatywność,
c) znajomość realizacji projektów UE,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe,
f) dyspozycyjność w okresie realizacji umowy.
Spełnienie powyższych warunków zostanie stwierdzone oświadczeniem Wykonawcy.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2015 r. do 31.12.2015 r.
5. KRYTERIUM WYBORU OFERT – CENA 100 PKT:
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
C = -------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena brutto oferty badanej
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.
6. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Podegrodzie, 33 – 386 Podegrodzie 248 do 29.06.2015 r., do godziny: 12.00,
w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Oferta na pełnienie funkcji koordynatora projektu w ramach projektu pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gminy Podegrodzie – Etap II”.
• O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej pod adresem: www.bip.podegrodzie.pl
• Oferta powinna składać się z:
1.) CV,
• 2.) wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
3.) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3 niniejszego zapytania, zgodnie z załącznikami nr 2 i 3,
• Formularz oferty powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzona pieczęcią,
• Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona,
• Oferta ma obejmować całość zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i ocen.
|