Podegrodzie, dnia 10.02.2015 r. Znak sprawy:
ASY.042.13.11.2013.GP
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy projektu realizowanego przez Gminę Podegrodzie pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gminy Podegrodzie – Etap II”, współfinansowanego przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion.
NA KOMPLEKSOWE ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ
Z ZAKRESU OBSŁUGI KOMPUTERA ORAZ KORZYSTANIA Z INTERNETU
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
tel. 18 445 90 33, fax 18 448 49 51
NIP: 734-34-56-306
www.podegrodzie.pl
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych z uwagi na treść art. 4 pkt. 8 (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej równowartości 30 000 €.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera oraz korzystania z Internetu dla 10 grup, po 10 osób w grupie, łącznie 100 beneficjentów projektu, na szkoleniu dwudniowym trwającym łącznie 16 godzin/ 1 grupa,
2. Zapewnienie Sali szkoleniowej na terenie Gminy Podegrodzie z zapleczem sanitarnym wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych,
3. Zapewnienie dostępu do minimum 10 zestawów komputerowych (monitor, komputer
z niezbędnymi akcesoriami) z dostępem do Internetu oraz minimum jednej drukarki podłączonej do wszystkich zestawów,
4. Zapewnienie wykwalifikowanych wykładowców,
5. Zapewnienie materiałów dydaktycznych odpowiadających treści zajęć (minimum 50 stron A4) nagranych na pendrive. Wykonawca przekaże 1 sztukę do dokumentacji projektu oraz każdemu z 100 uczestników szkolenia pendrive USB 2.0 o pojemności co najmniej 4 GB wraz z nadrukiem. Na materiałach dydaktycznych powinny się znaleźć logotypy zgodnie
z „Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu”,
6. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek (tzn. napoje ciepłe i zimne, kanapki, ciastka, owoce ). W każdym dniu szkolenia dla 1 uczestnika szkolenia przypada: ciastka kruche – mieszanka (150g/os), kawa i herbata z cukrem (200 ml/os), napoje owocowe (0,5 l/os) lub woda mineralna (0,5 l/os), poczęstunek w postaci kanapek koktajlowych (10 szt./os).
7. Przekazanie certyfikatów ukończenia szkoleń dla wszystkich uczestników w dzień zakończenia szkolenia beneficjenta ostatecznego oraz dostarczenie kolorowej kserokopii certyfikatów do dokumentacji Zamawiającego,
8. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 18:00, dzienny wymiar zajęć nie powinien przekraczać 8 godzin zegarowych dla grupy,
9. Liczba osób, które zostaną objęte szkoleniami to 100 osób – 10 grup,
Wykonawca zapewni promocję Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka,
w szczególności umieści logotypy oraz informacje o współfinansowaniu zgodnie
z „Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu”, umieści informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz umieści logotyp Zamawiającego na materiałach szkoleniowych, wydawanych certyfikatach oraz dokumentacji przebiegu szkolenia.
10. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie realizacji szkolenia z 7 dniowym wyprzedzeniem. Zakończenie wszystkich szkoleń dla wszystkich grup powinno nastąpić przed 20.03.2015 r.
5. KRYTERIUM WYBORU OFERT – CENA 100 PKT:
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
najniższa cena brutto ofertowa
C = ------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena brutto oferty badanej
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Podegrodzie, 33 – 386 Podegrodzie 248 do 17.02.2015 r., do godziny: 14.30,
w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Oferta na kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera oraz korzystania z Internetu w ramach realizacji projektu pt. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu gminy Podegrodzie – Etap II”.
1. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej pod adresem: www.bip.podegrodzie.pl
2. Oferta powinna składać się z:
a. Wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
b. Formularz oferty powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania
w imieniu Wykonawcy i opatrzony pieczęcią,
c. Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona,
d. Oferta ma obejmować całość zamówienia,
e. Referencje z przeprowadzonych co najmniej 2 szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat treścią odpowiadających przedmiotowi niniejszego Zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i ocen.
Dodatkowych informacji z ramienia Beneficjenta (Zamawiającego) udziela Grzegorz Popardowski pod numerem telefonu 537049270 lub e-mail: g.popardowski@podegrodzie.pl
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
ZAŁĄCZNIKI
- Wzór formularza ofertowego.
|