Ogłoszenia o zamówieniach o wartości poniżej 30000 euro

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  23-12-2008 | 11:24
data ostatniej modyfikacji:  30-01-2014 | 14:26
ostatnio modyfikowal: Krzysztof Bochniarz
   
Wynajem spycharki gąsienicowej do świadczenia usług rozplantowywania i zagęszczania odpadów. 23.12.2008

Znak sprawy: ROS.KO-7060-2-8/08

 

Zamawiający:

 

Gmina Podegrodzie

Podegrodzie 248

33-386 Podegrodzie

 

 

 

Gmina Podegrodzie zaprasza do składania ofert w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym bez zastosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 8 wymienionej ustawy, którego przedmiotem jest: 

 

,,Wynajem spycharki gąsienicowej do świadczenia usług rozplantowywania i zagęszczania odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Podegrodziu”.

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi  rozplantowywania i zagęszczania odpadów spycharką wraz z obsługa operatorską. Zamówienie obejmuje wynajem spycharki  o minimalnym tonażu  20 ton.

Przewiduje się szacunkowo  264  godziny  pracy spycha na składowisku (około 22 godziny pracy spycha miesięcznie, co najmniej 1 raz w tygodniu).

 

O zamówienie ubiegać się  mogą Wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie ofertę wraz z dokumentami:

a)        oferta cenowa,

b)         kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis  z właściwego rejestru,  potwierdzone za zgodność z oryginałem,

c)        oświadczenie. 

 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie :

”OFERTA:  „Wynajem spycharki gąsienicowej do świadczenia usług rozplantowywania i zagęszczania odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne  w Podegrodziu”.

 

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój 18) do dnia  5 stycznia 2009 roku. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data wpływu do tutejszego organu. Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

 

Termin związania ofertą wynosi 14 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa po uprzednim sprawdzeniu kompletności złożonych dokumentów. 

Osobą do kontaktu z Wykonawcami jest: Ewelina Skuza lub Marzena Duda.

Zamawiający zastrzega sobie prawo nie podpisania umowy w przypadku złożenia ofert, które przekroczą zabezpieczenie finansowe na wykonanie zadania.

 

 

Wójt Gminy

(-) inż. Stanisław Łatka

 

 

 

 

 

Załączniki:

1.        Oferta.doc (41.00 Kb)

2.        Oswiadczenie.doc (28.00 Kb)

3.        umow_ROS.KO.doc (69.50 Kb)

 

 

Otrzymują:

1.       umieszczono na stronie internetowej www.bip.podegrodzie.iap.pl,

2.       aa.

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE