Referent ds. organizacyjno-finansowych

NABORY ZAKOŃCZONE

 
data publikacji:  02-06-2017 | 11:42
data ostatniej modyfikacji:  02-06-2017 | 11:42
data wytworzenia dokumentu:  30-05-2017
autor dokumentu: Wójt Gminy Podegrodzie
ostatnio modyfikowal: Krystyna Kulig
Ogłoszenie o naborze 02.06.2017

 Podegrodzie, dnia 30.05.2017r.

 

Wójt Gminy Podegrodzie

ogłasza nabór

na stanowisko Referenta ds. organizacyjno - finansowych

w Referacie Obsługi Placówek Oświatowych w Urzędzie Gminy Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

 

Wymagania niezbędne:

Na stanowisku Referenta ds. organizacyjno-finsnowych może być zatrudniona osoba, która:

  1. jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem postanowień art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,

  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  6. posiada wykształcenie wyższe.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość ustaw:
    1)  z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    2)  z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,

3) z dnia 7 września 1991roku o systemie oświaty,

4) z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe,

5) z dnia 14 grudnia 2016 roku Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe,

6) z dnia 26 stycznia 1982 roku Karta Nauczyciela,
7) z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,

8) z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego,

9) z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,

  1. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,

  2. rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność,

  3. umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,

  4. umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,

  5. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

  6. samodzielność i kreatywność,

  7. doświadczenie w pracy zawodowej w zakresie wskazanym na opisanym stanowisku.

 

 Do zakresu zadań wykonywanych na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:

 

  1. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń, decyzji, poleceń i innych pism Wójta Gminy w zakresie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów (stypendium szkolne, zasiłek szkolny).

  2. Administrowanie procesem przyznawania i rozliczania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy, w tym:

  1. przyjmowanie wniosków,

  2. analiza wniosków,

  3. sporządzanie decyzji przyznających pomoc materialną i decyzji odmownych,

  4. rozliczanie przyznanej pomocy materialnej,

  5. sporządzanie sprawozdań z przyznanej pomocy materialnej.

  1. Współpraca z dyrektorami placówek oświatowych w zakresie przygotowania i wspólnego prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.

  2. Przygotowywanie dla dyrektorów placówek oświatowych i żłobka materiałów do sporządzania sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych.

  3. Zapewnienie pod względem formalnym prawidłowości zawierania umów cywilno-prawnych przez placówki oświatowe i żłobek.

  4. Prowadzenie spraw w zakresie spełnienia obowiązku szkolnego i obowiązku nauki, wykonywanie czynności w zakresie egzekucji administracyjnej obowiązku szkolnego, wykonywanie zadań w zakresie nadzoru nad spełnianiem przez uczniów (opiekunów prawnych) obowiązku nauki.

  5. Prowadzenie zadań wynikających z realizacji rządowych programów.

  6. Realizacja obowiązku gminy w zakresie dostępności sieci szkolnej dla uczniów poprzez zagwarantowanie dowozu dzieci do szkół.

 

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca w budynku Urzędu

  • bezpieczne warunki pracy,

  • praca wymaga umiejętnego współdziałania z rodzinami dzieci i młodzieży uczęszczającej do szkół,

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • praca pod presją czasu i w warunkach stresu.

 

Informacja czy w miesiącu poprzedzającym planowaną datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

 

Informujemy, że wskazany wskaźnik był niższy od 6%.

 

 

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. szczegółowy życiorys zawodowy (CV),

  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe (wykształcenie),

  4. zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  6. oświadczenie kandydata, że cieszy się on nieposzlakowaną opinią,

  7. zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku urzędniczym wystawione przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy, dopuszcza się przekazanie kopii ważnego zaświadczenia lekarskiego poświadczonej za zgodność z oryginałem przez kandydata składającego dokumenty aplikacyjne,

  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, w związku ze stosowaniem podczas naboru postanowień art. 13a ust. 2 ustawy, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu.

 

 Stosownie do postanowień art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.) w związku z faktem, iż na wskazanym stanowisku może zostać zlecone wykonywanie czynności związanych z pośrednim udziałem w wykonywaniu władzy publicznej nie przewiduje się dopuszczenia do naboru poza obywatelami polskimi obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

Określenie terminu  i miejsca składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko Referenta ds. organizacyjno - finansowych w Referacie Obsługi Placówek Oświatowych w Urzędzie Gminy Podegrodzie należy przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście na dzienniku podawczym Urzędu w:

Urzędzie Gminy Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

(dziennik podawczy znajduje się na parterze Urzędu)

w terminie do dnia 13 czerwca 2017r. do godz. 1500.

 

 

Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.

Za datę złożenia dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy Podegrodzie uważa się datę wpływu na dzienniku podawczym.

Dokumenty aplikacyjne wpływające do Urzędu poza ogłoszeniem lub z naruszeniem wskazanych w nim terminów pozostają bez rozpatrzenia.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze Komisja Rekrutacyjna powołana do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych oraz weryfikuje terminowość i poprawność ich przekazania. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów oraz dokonaniu oceny danych zawartych w aplikacji i jej zgodności z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

Selekcja końcowa kandydatów polega na dokonaniu przez Komisję Rekrutacyjną ostatecznego wyboru kandydatów do zatrudnienia. Komisja Rekrutacyjna dokonuje wyboru kandydatów poprzez zastosowanie następujących metod i technik naboru:

a) rozmowa kwalifikacyjna,

b) egzamin kwalifikacyjny,

c) metoda mieszana (egzamin i rozmowa kwalifikacyjna).

Wybór metody i techniki naboru należy do Komisji Rekrutacyjnej. W przypadku, gdy kandydat nie stawi się na przesłuchanie w wyznaczonym przez Komisję terminie, jego oferta zostaje odrzucona, a fakt ten Komisja odnotowuje w protokole.

O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru (podobnie jak niniejsze ogłoszenie) będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.podegrodzie.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Podegrodzie.

 

 

Wójt Gminy Podegrodzie

(-) mgr Małgorzata Gromala

««« powrót
 
Achiwum BIP Urzędu Gminy Podegrodzie