Podegrodzie, dnia 15 maja 2014 r.
Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze – Dyrektora Gminnego Żłobka w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie 525.
Wójt Gminy Podegrodzie
33-386 Podegrodzie
Podegrodzie 248
o g ł a s z a
nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Dyrektora Gminnego Żłobka
w Podegrodziu.
-
Oferty na ww. stanowisko mogą składać osoby, które spełniają wymagania niezbędne (formalne) - konieczne do podjęcia pracy na stanowisku Dyrektora Gminnego Żłobka w Podegrodziu:
-
Posiadają obywatelstwo polskie.
-
Mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
-
Nie były skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Cieszą się nieposzlakowaną opinią.
-
Posiadają wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy
z dziećmi.
-
Posiadają stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
-
Dają rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
-
Nie są i nie były pozbawione władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została im zawieszona ani ograniczona;
-
Wypełnią obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
II. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku Dyrektora Gminnego Żłobka w Podegrodziu:
-
znajomość uwarunkowań prawno - budżetowych jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego,
-
znajomość przepisów prawa pracy, w szczególności kodeksu pracy,
-
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych dotyczących żłobków i klubów dziecięcych,
-
znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych,
-
rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność,
-
umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
-
samodzielność i kreatywność,
-
opracowanie koncepcji pracy Żłobka zawierającej uwarunkowania prawne, ekonomiczne i organizacyjne jednostki,
-
znajomość zasad zarządzania oraz predyspozycje do realizacji zadań pracodawcy,
-
znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania żłobka (statut żłobka, uchwała Rady Gminy Podegrodzie).
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Organizowanie pracy Żłobka.
-
Przeprowadzanie rekrutacji do Żłobka.
-
Uzgadnianie z organem, który utworzył Żłobek zasad organizacji placówki z uwzględnieniem potrzeb dzieci korzystających z usług Żłobka.
-
Zapewnienie należytego stanu higieniczno-sanitarnego Żłobka oraz warunków bezpieczeństwa dzieci i personelu na terenie Żłobka.
-
Zatrudnianie, zwalnianie i dokonywanie wszystkich czynności w ramach stosunku pracy z pracownikami Żłobka.
-
Realizowanie planu finansowego Żłobka.
IV. Warunki pracy.
-
Wymiar czasu pracy: zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
-
Sposób zatrudnienia: umowa o pracę
-
Miejsce pracy: Gminny Żłobek, 33-386 Podegrodzie 525.
-
Zatrudnienie od dnia 1 sierpnia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. na czas określony,
w tym: celem dokonywania czynności związanych z organizacją działalności Żłobka, z możliwością przedłużenia umowy od dnia 1 stycznia 2015 r.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
szczegółowy życiorys zawodowy (CV),
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,
-
zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o niekaralności za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku urzędniczym, wystawione przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy (dopuszcza się przekazanie kopii ważnego zaświadczenia lekarskiego poświadczonej za zgodność z oryginałem przez organ administracji rządowej lub samorządowej),
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
kopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
Stosownie do postanowień art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) w związku z faktem, iż na wskazanym stanowisku może zostać zlecone wykonywanie czynności związanych z pośrednim udziałem w wykonywaniu władzy publicznej nie przewiduje się dopuszczenia do naboru poza obywatelami polskimi obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko Dyrektora Gminnego Żłobka w Podegrodziu” należy przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście na dzienniku podawczym Urzędu w:
Urzędzie Gminy Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
(dziennik podawczy znajduje się na parterze Urzędu)
w terminie do dnia 31 maja 2014 r. do godz. 15.00.
Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.
Za datę złożenia dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy Podegrodzie uważa się datę wpływu na dzienniku podawczym.
Dokumenty aplikacyjne wpływające do Urzędu poza ogłoszeniem lub z naruszeniem wskazanych w nim terminów pozostają bez rozpatrzenia.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze Komisja Rekrutacyjna powołana do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych oraz weryfikuje terminowość
i poprawność ich przekazania. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów oraz dokonaniu oceny danych zawartych w aplikacji i jej zgodności z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału
w prowadzonym postępowaniu. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Selekcja końcowa kandydatów polega na dokonaniu przez Komisję Rekrutacyjną ostatecznego wyboru kandydatów do zatrudnienia. Komisja Rekrutacyjna dokonuje wyboru kandydatów poprzez zastosowanie następujących metod i technik naboru:
a) rozmowa kwalifikacyjna,
b) egzamin kwalifikacyjny,
Wybór metody i techniki naboru należy do Komisji Rekrutacyjnej. W przypadku, gdy kandydat nie stawi się na przesłuchanie w wyznaczonym przez Komisję terminie, jego oferta zostaje odrzucona, a fakt ten Komisja odnotowuje w protokole.
O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru (podobnie jak niniejsze ogłoszenie) będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.podegrodzie.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Podegrodzie.
|