Ogłoszenia o przetargach

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  26-11-2013 | 20:26
data ostatniej modyfikacji:  26-11-2013 | 20:29
data wytworzenia dokumentu:  26-11-2013
autor dokumentu: Zenon Hejmej
ostatnio modyfikowal: Krzysztof Bochniarz
   
Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu 26.11.2013

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.podegrodzie.pl

 

Podegrodzie: Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu
Numer ogłoszenia: 485400 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych im. bł. O. St. Papczyńskiego w Podegrodziu , Podegrodzie 6, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459011, faks 018 4459011.

·      Adres strony internetowej zamawiającego: bip.podegrodzie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4)                Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę

Lp.

Nazwa towaru

j.m.

Wielkość opakowania

Ilość

 

 

 

 

 

Pieczywo

1

Bułka zwykła pszenna

szt.

100 g

1970

2

Bułka razowa

szt.

70 g

1260

3

Chleb pszenny krojony

szt.

600 g

1770

4

Pączek

szt.

70 g

740

5

Drożdżówka

szt.

120 g

1000

6

Ciastko francuskie

szt.

120g

400

7

Ciasto drożdżowe

kg

 

30

Produkty spożywcze

8

Bułka tarta

kg

500g

120

9

Cukier waniliowy

szt.

16 g

90

10

Cukier puder

kg

500g

6

11

Cukier

kg

1000 g

100

12

Kasza wiejska

kg

1000 g

35

13

Mąka pszenna typ 450

kg

1000 g

200

14

Ryż

kg

1000 g

110

15

Makaron świderki 5-jajeczny

kg

500 g

220

16

Makaron nitki 5-jajeczny

kg

500 g

40

17

Makaron nitki 5-jajeczny

kg

250 g

100

18

Koncentrat barszczu

szt.

300 ml

50

19

Koncentrat pomidorowy

szt.

850 g

50

20

Groszek konserwowy

szt.

400 g

50

21

Ćwikła z chrzanem

szt.

900 g

120

22

Papryka konserwowa

szt.

900 ml

50

23

Kapusta czerwona

szt.

900 ml

75

24

Ogórek konserwowy

szt.

900 g

250

25

Chrzan tarty w słoiku

szt.

180g

20

26

Brzoskwinia w syropie

szt.

850g

10

27

Ananas w syropie

szt.

560g

10

28

Sok owocowy z rurką

szt.

200 ml

500

29

Sok wysokosłodzony

szt.

500 ml

45

30

Sok "Kubuś Play"

szt.

400 ml

2500

31

Olej z pierwszego tłoczenia-do smażenia

szt.

1000 ml

90

32

Maga-delikat

szt.

1000 ml

10

33

Papryka słodka czerwona

szt.

20 g

50

34

Pieprz mielony

szt.

20 g

80

35

Przyprawa do kurczaka

szt.

30 g

20

36

Przyprawa do ryb

szt.

30 g

20

37

Sól jodowana

kg

1000 g

55

38

Rosół z kury-instant

szt.

170 g

10

39

Sos pieczeniowy ciemny

szt.

30 g

35

40

Ziele angielskie

szt.

15 g

60

41

Żurek śląski w torebce

szt.

 -

140

42

Cynamon mielony

szt.

15 g

30

43

Kminek cały

szt.

20 g

50

44

Liść laurowy

szt.

6 g

60

45

Majeranek suszony

szt.

8 g

70

46

Przyprawa warzywna do potraw

szt.

200 g

200

47

Proszek do pieczenia

szt.

30 g

10

48

Galaretka owocowa w proszku

szt.

75g

80

49

Koper suszony

szt.

 -

15

50

Kinder Bueno

szt.

39 g

360

51

Czekolada mleczna

szt.

100 g

180

Owoce i warzywa

52

Banan

kg

-  

500

53

Nektarynka

kg

-  

60

54

Jabłka

kg

-  

500

55

Cytryna

kg

                     -

3

56

Pomarańcza

kg

-

3

57

Pomidor

kg

-  

10

58

Ogórek zielony

kg

-  

40

59

Brokuł świeży

szt.

-  

30

60

Kalafior świeży

szt.

-  

80

61

Burak ćwikłowy

kg

-

10

62

Koper świeży

szt.

-  

40

63

Natka pietruszki świeża-pęczek

szt.

-  

150

64

Por świeży

szt.

-  

230

65

Seler świeży

kg

-  

240

66

Marchewka

kg

-  

300

67

Kapusta włoska

szt.

-  

8

68

Kapusta kiszona

kg

-  

350

69

Kapusta biała

kg

-  

185

70

Cebula biała

kg

-  

190

71

Czosnek-główka

szt.

-  

150

72

Ziemniaki

kg

-  

1900

73

Papryka świeża

kg

-

20

74

Fasola "Jasiek"

kg

-  

70

75

Pieczarka świeża

kg

-  

90

Warzywa mrożone

76

Mrożonka-mieszanka warzywna

szt.

450 g

110

77

Truskawka mrożona

szt.

500 g

600

Mięso

78

Boczek wędzony

kg

-  

100

79

Filet drobiowy

kg

450

80

Kiełbasa wiejska wieprzowa

kg

-  

30

81

Karczek wp. b/k

kg

-  

600

82

Karczek wp. b/k - mielony

kg

-

200

83

Kurczak-cały

kg

-

260

84

Schab b/k

kg

-  

300

85

Słonina

kg

-  

3

86

Udko z kurczaka

kg

-  

150

Ryby

87

Ryba-sola

kg

200

Margaryna i podobne produkty

88

Masło - 82% tłuszczu

szt.

200 g

150

89

Margaryna Palma

kg

250 g

80

Tłuszcze

90

Smalec

szt.

200 g

40

Produkty mleczarskie

91

Śmietana 18%

szt.

400 g

1800

92

Ser biały tłusty

kg

230

93

Jogurt naturalny z kawałkami owoców

szt.

150 g

3000

94

Mleko w kartonie 2% tłuszczu

szt.

1000 ml

120

Jaja

95

Jajka

szt.

2000

             

 

 2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w godzinach od 7:00- 10:00 w dni nauki w szkołach na podstawie szczegółowego zamówienia złożonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, drogą elektroniczną) przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem najpóźniej do godz. 15:00:

a. Pieczywo - codziennie.

b. Mięso, artykuły garmażeryjne, artykuły mleczarskie, owoce, warzywa, mrożonki - 3 x w tygodniu.

c. Pozostałe artykuły spożywcze - 1 x w tygodniu.

3. Wykonawca zaopatruje w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, zgodne z cechami określonymi w SIWZ oraz nieprzeterminowane, natomiast w przypadku mięsa, produktów garmażeryjnych i mleczarskich termin ważności nie może upływać wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy.

4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości.

5. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik.

7. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.

8. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w pkt. 1 powyżej. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie.

 10. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP i posiadać Handlowy dokument identyfikacyjny.

11. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami:

1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi,

2) rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1),

 3) rozporządzenia (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4),

 4) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.),

5) rozporządzenia (WE) 853/2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn zm.),

 6) rozporządzenia (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn zm.),

7) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn zm.),

8) rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.),.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·      Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 15.81.13.00-9, 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.33.11.70-9, 15.11.00.00-2, 03.31.10.00-2, 15.43.10.00-8, 15.43.00.00-1, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·      III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 68 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.). Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

·      III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonał: minimum jedną dostawę artykułów spożywczych o wartości 35.000,00 zł, (poprzez dostawę należy rozumieć jedną umowę) Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

·      III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że: dysponuje lub będzie dysponował środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności, które mają dopuszczenie Sanepidu Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

·      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·      a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·      potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

·      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

·      opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

·      opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·      aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

·      zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·      zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·      lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),

 2) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,

3) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:

1) Wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron.

2) Wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.

3) Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).

4) Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy.

 5) Wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,

6) Wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 
Zalaczniki:
siwz.doc
zalacznik-1.doc
zalacznik-nr-2.doc
zalacznik-nr-3.doc
zalacznik-nr-4.doc
zalacznik-nr-5.doc
zalacznik-nr-6.doc
zalacznik-nr-7.doc
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE