Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Podegrodzie: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 roku
Numer ogłoszenia w UZP: 441276 - 2013; data zamieszczenia w UZP: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje 5 części:
a) Część I:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Olszanka, Olszana, Naszacowice w wariantach:
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (4,95 km),
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (20,80 km),
b) Część II:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach:
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (12,60 km),
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (14,35 km),
c) Część III:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Mokra Wieś, Gostwica, Długołęka - Świerkla w wariantach:
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (12,90 km),
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (18,50 km).
d) Część IV:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Podrzecze, Stadła, Gostwica w wariantach:
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (15,00 km),
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (22,60 km).
e) Część V:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Rogi w wariantach:
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (0,30 km).
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sporadycznego zgłoszenia do usunięcia oblodzeń na drodze nieujętej w wykazie - zakres rzeczowy (załącznik nr 8 do SIWZ) jako przeznaczonej do usuwania oblodzeń, w przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. bardzo dużego oblodzenia drogi.
3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) uporządkowanie poboczy dróg gminnych po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg, objętych odśnieżaniem oraz odśnieżaniem wraz z posypaniem,
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,
c) organizacja placu składowego materiałów zgodnie z wytycznymi specyfikacji technicznych.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa zakres rzeczowy (załącznik nr 8) oraz specyfikacje techniczne (załącznik nr 9).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie należycie - wykonali, co najmniej: jedno zamówienie polegające na usłudze w jednym sezonie zimowym o wartości usługi nie mniejszej niż:
o aa) 45.000,00 zł dla części nr 1,
o bb) 40.000,00 zł dla części nr 2,
o cc) 45.000,00 zł dla części nr 3,
o dd) 55.000,00 zł dla części nr 4,
o ee) 500,00 zł dla części nr 5.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) dysponują co najmniej 1 pojazdem z zamontowanym sprzętem do odśnieżania i posypywania (usuwania oblodzeń) na każde 20 km dróg (ze względu na ukształtowanie i konfigurację dróg gminnych wskazane i preferowane byłoby posiadanie jednostek do odśnieżania z napędem na więcej niż jedną oś) - dla części I, II, III i IV.
o b) dysponują co najmniej 1 koparką lub koparko ładowarką - dla części V.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:
o aa) 50.000,00 zł dla części nr 1,
o bb) 45.000,00 zł dla części nr 2,
o cc) 50.000,00 zł dla części nr 3,
o dd) 60.000,00 zł dla części nr 4,
o ee) 600,00 zł dla części nr 5.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 a, b, c, d, e),
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekty umów stanowiący załączniki nr 7 a i b do specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu - pokój 28, 33-386 Podegrodzie 248 (w budynku Urzędu Gminy Podegrodzie)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Sala Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Podegrodzie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 roku.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Olszanka, Olszana, Naszacowice w wariantach:
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (4,95 km),
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (20,80 km).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 roku.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część II:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach:
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (12,60 km),
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (14,35 km).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 roku.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część III:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Mokra Wieś, Gostwica, Długołęka - Świerkla w wariantach:
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (12,90 km),
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (18,50 km).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 roku.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część IV:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Podrzecze, Stadła, Gostwica w wariantach:
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (15,00 km),
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (22,60 km).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 roku.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część V:
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Rogi w wariantach:
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (0,30 km).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|