Ogłoszenia o przetargach

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  12-05-2010 | 11:16
data ostatniej modyfikacji:  12-05-2010 | 11:16
ostatnio modyfikowal: Imie Nazwisko
   
Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie. 12.05.2010

Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie

I.     Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

II.    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

III.   NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.

IV.  Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.pl, www.bip.podegrodzie.pl

V.    RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

VI.  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie.

VII. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

VIII.   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1) Zamówienie obejmuje odbudowę drogi na długości 305,3 mb, w której zakres wchodzi m.in.:

a) rozbiórka istniejących elementów drogi,

 b) frezowanie nawierzchni,

c) regulacja istniejących studzienek,

d) wykonanie konstrukcji drogi,

e) montaż kratek ściekowych wraz ze studniami chłonnymi,

f) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 7 cm,

 g) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm,

h) uzupełnienie poboczy z materiału z frezowania.

2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m.in.:

a) urządzić zaplecze robót,

b) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

c) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia,

d) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

      e) roboty towarzyszące,

f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych..

IX. Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

X.    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.22.00.00-5.

XI. Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

XII.   Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.

XIII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

XIV. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

XV.  Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1)     Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej: a) dwa zamówienia polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 250.000,00 zł, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

2)      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a.     Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia: a) kierownika robót, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

3)      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a.     Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

XVII.  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ

            DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1)     W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

2)      W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

XVIII. Inne dokumenty niewymienione w pkt XVI  albo w pkt XVII.

1) wypełniony formularz ofertowy,

 2) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót,

3) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,

4) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

XIX.  Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

XX. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

XXI. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

XXII. Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.

 XXIII. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacjach określonych poniżej:

a) Wykonawca może dokonać zmiany Kierownika Budowy przedstawionego w ofercie jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, który musi zaakceptować nowego Kierownika Budowy.

b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy natychmiastowej lub w określonym terminie zmiany Kierownika Budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.

c) W przypadku zmiany Kierownika Budowy, nowy Kierownik Budowy musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane.

d) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia spowodowany szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi lub innymi nieprzewidzianymi zdarzeniami.

e) Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy nie będzie przysługiwało Wykonawcy, jeżeli opóźnienie wykonania przedmiotu umowy nastąpiło z winy Wykonawcy, z zastrzeżeniem §12 ust. 3 umowy.

f) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określone w §9 ust. 1 może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

XXIV. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy odegrodzie 33-386 Podegrodzie 248 pokój 29.

XXV. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:  27.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy odegrodzie 33-386 Podegrodzie 248 pokój 18.

XXVI. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

XXVII. Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

 

Numer ogłoszenia w BZP: 119601 - 2010; data zamieszczenia w BZP: 12.05.2010

Załączniki:

SIWZ.pdf

Zalacznik_nr_1.doc

Zalacznik_nr_2.doc

Zalacznik_nr_3.doc

Zalacznik_nr_4.doc

Zalacznik_nr_5.doc

Zalacznik_nr_6.doc

Zalacznik_nr_7.pdf

Zalacznik_8.pdf

Zalacznik_9.zip

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE