Ogłoszenia o przetargach

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  21-04-2010 | 15:17
data ostatniej modyfikacji:  21-04-2010 | 15:27
ostatnio modyfikowal: Imie Nazwisko
   
Odbudowa drogi nr 293938 K Koło Plebani w miejscowości Brzezna 21.04.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

I.              Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

II.           Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

III.        NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.

IV.        Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.pl, www.bip.podegrodzie.pl

V.            RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

VI.        Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi nr 293938 K Koło Plebani w miejscowości Brzezna km 0+000 - 0+360.

VII.     Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

VIII.  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1) Zamówienie obejmuje odbudowę drogi na długości 360 mb, w której zakres wchodzi:

a)  wyprofilowanie istniejącej powierzchni drogi wraz z jej zagęszczeniem,

b)  oczyszczenie rowu,

c)  wykonanie przepustów pod drogą oraz ich przedłużenie,

d)  wykonanie podbudowy warstwy górnej z kruszywa łamanego gr. 15 cm,

e)  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm,

f)  uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego gr. 5 cm,

g)  wymiana zniszczonych przepustów pod zjazdami,

h)  utwardzenie i dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów.

2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m.in.:

a) urządzić zaplecze robót,

b) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

c) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia,

d) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

e) roboty towarzyszące,

f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych..

IX.  Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

X. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

XI. Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

XII. Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.

 

XIII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

XIV. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

XV.     Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

XVI.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1)       Wiedza i doświadczenie

·         Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył, co najmniej: a) jedno zamówienie polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

2)      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

·         Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia: a) kierownika robót, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

3)      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

·         Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł, Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

XVII.          INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1)     W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

2)         W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

XVIII.  Inne dokumenty niewymienione w pkt XVI  albo w pkt XVII.

1)  wypełniony formularz ofertowy,

2)  kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót,

3)  w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,

4)  w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

XIX. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

XX. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

XXI. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

XXII. Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.

XXIII. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)  Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacjach określonych poniżej:

a) Wykonawca może dokonać zmiany Kierownika Budowy przedstawionego w ofercie jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, który musi zaakceptować nowego Kierownika Budowy.

b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy natychmiastowej lub w określonym terminie zmiany Kierownika Budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.

c) W przypadku zmiany Kierownika Budowy, nowy Kierownik Budowy musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane

d) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia spowodowany szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi lub innymi nieprzewidzianymi zdarzeniami.

e) Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy nie będzie przysługiwało Wykonawcy, jeżeli opóźnienie wykonania przedmiotu umowy nastąpiło z winy Wykonawcy, z zastrzeżeniem §12 ust. 3 umowy.

f) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określone w §9 ust. 1 może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

XXIV. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie pokój nr 29.

XXV. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie pokój nr 18.

XXVI. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

XXVII. Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.


Numer ogłoszenia w BZP: 113186 - 2010; data zamieszczenia w BZP: 21.04.2010

Załączniki:

SIWZ.doc

Zalacznik_nr_1.doc

Zalacznik_nr_2.doc

Zalacznik_nr_3.doc

Zalacznik_nr_4.doc

Zalacznik_nr_5.doc

Zalacznik_nr_6.doc

Zalacznik_nr_7.doc

Zalacznik_nr_8.pdf

Zalacznik_nr_9.pdf

Zalacznik_nr_10_STWiORB-_Kolo_Plebanii_-_Brzezna.pdf

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE