I. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III. NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
IV. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
V. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2009/2010.
VI. Rodzaj zamówienia: dostawy.
VII. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do: a) Urzędu Gminy Podegrodzie, b) hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej.
2) Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne: a) gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż 0,860 g/ml, b) temperatura zapłonu nie niższa niż 560C, c) lepkość kinematyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6,0 mm2/s, d) zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m, e) pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m, f) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m, g) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, h) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg, i) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg, j) temperatura płynięcia nie wyższa niż - 200C.
3) Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 45.000 litrów.
4) Zbiornik przy hali sportowej, kuchni i świetlicy oraz przy Urzędzie Gminy ma pojemność 5.000 litrów. 5) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) dostawa oleju opałowego do kotłowni Urzędu Gminy w Podegrodziu do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, b) dostawa oleju opałowego do kotłowni hali sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.
VIII. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
IX. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
X. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
XI. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
XII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
XIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XIV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, z późn. zm.), bb) posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095) na obrót olejem opałowym bez ograniczeń, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: aa) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonali lub wykonują zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 30.000 litrów, bb) dysponują specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
XV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, cc) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią, dd) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, ee) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, ff) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt ee) powyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, gg) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca musi załączyć do oferty: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. świadectwo jakości oleju (dokument musi dotyczyć oleju opałowego od producenta wymienionego w ofercie).
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: aa) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokument określony w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentu zgodny z zapisami pkt 4
XVI. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XVII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XVIII. Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
XIX. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.
XX. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 18.
XXI. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia w BZP: 360862 - 2009; data zamieszczenia w BZP: 15.10.2009
Dokumrnty do pobrania:
1) SIWZ.pdf
2) Zalacznik_1.doc
3) Zalacznik_2.doc
4) Zalacznik_3.doc
5) Zalacznik_4.doc
6) Zalacznik_5.pdf
|