Ogłoszenia o przetargach

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  15-10-2009 | 13:09
data ostatniej modyfikacji:  15-10-2009 | 13:09
   
Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie 15.10.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

I. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

II. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

III. NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl

IV. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

V. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie.

VI. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

VII. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1) Zamówienie obejmuje remont drogi na długości 305,3 mb, o następującym zakresie:. a) rozbiórka istniejących elementów drogi, b) frezowanie nawierzchni, c) regulacja istniejących studzienek, d) wykonanie konstrukcji drogi, e) montaż kratek ściekowych wraz ze studniami chłonnymi, f) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 7 cm, g) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm, h) uzupełnienie poboczy z materiału z frezowania.

2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót oraz opracowań niezbędnych przy realizacji zamówienia

3) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.

VIII. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.22.00.00-5.

IX. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

X. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

XI. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

XII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

XIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

XIV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, z późn. zm.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: aa) skierują do wykonania zamówienia kierownika robót, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.

XV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, cc) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dd) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt cc) powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, ee) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: > uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów,

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: aa) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

3. Dokument określony w pkt 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentu zgodny z zapisami pkt 4.

XVI. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

XVII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

XVIII. Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

XIX. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.

XX. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 18.

XXI. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Numer ogłoszenia w BZP: 360982 - 2009; data zamieszczenia w BZP: 15.10.2009

Dokumenty do pobrania:

1) SIWZ.pdf 

2) Zalacznik_1.doc 

3) Zalacznik_2.doc 

4) Zalacznik_3.doc 

5) Zalacznik_4.pdf 

6) Zalacznik_5.pdf 

7) Zalacznik_6.zip 

8) Zalacznik_7.pdf 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE