I. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III. NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
IV. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
V. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska sportowego w Naszacowicach.
VI. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
VII. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje: a) wykonanie ogrodzenia - 310 mb, b) wykonanie bramy rozwieralnej dwuskrzydłowej, c) wykonanie furtki wejściowej, d) odbudowa powierzchni gruntu boiska (uzupełnienie podbudowy, zagęszczanie, humusowanie i obsiew trawą), e) montaż bramek do piłki nożnej - 2 szt.
2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót oraz opracowań niezbędnych przy realizacji zamówienia m.in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć terenu robót, c) zapewnić transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, d) oznakować roboty zgodnie z przepisami w tym zakresie, e) dbać o porządek na terenie robót oraz utrzymywać terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych na każdym etapie realizacji, f) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, g) roboty towarzyszące, h) uporządkować terenu po zakończeniu robót jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonać renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji itp.,
3) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy i liczony będzie od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót..
VIII. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.10-4, 45.34.20.00-6.
IX. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
X. Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
XI. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
XII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
XIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XIV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. aa) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, z późn. zm.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: aa) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie niwelacji terenu i ogrodzenia, bb) skierują do wykonania zamówienia kierownika robót, który posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami i przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: aa) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30.000 zł d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
XV. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: aa) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, bb) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, cc) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, dd) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ee) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt dd) powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, ff) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: > uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z uprawnieniami do kierowania robotami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby inżynierów, gg) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt bb) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: aa) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokument określony w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentu zgodny z zapisami pkt 3.
XVI. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XVII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XVIII. Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
XIX. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podegrodzie.iap.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.
XX. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 18.
XXI. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Numer ogłoszenia w BZP: 330390 - 2009; data zamieszczenia w BZP: 24.09.2009
Dokumenty do pobrania:
1) SIWZ.pdf (184.76 Kb)
2) Zalacznik_1.doc (160.00 Kb)
3) Zalacznik_2.doc (94.50 Kb)
4) Zalacznik_3.doc (101.50 Kb)
5) Zalacznik_4.doc (80.50 Kb)
6) Zalacznik_5.pdf (138.68 Kb)
7) Zalacznik_6.pdf (33.50 Kb)
8) Zalacznik_7.pdf (4.41 Mb)
9) Zalacznik_8.pdf (58.47 Kb) |