OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
-
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
-
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
-
NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.podegrodzie.pl/pl
-
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
-
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
-
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2010/2011.
-
Rodzaj zamówienia: dostawy.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego do:
a) Urzędu Gminy Podegrodzie,
b) Hala sportowej, kuchni i świetlicy w Brzeznej.
2) Olej opałowy lekki będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry techniczne:
a) gęstość w temperaturze 150C nie wyższa niż 0,860 g/ml,
b) temperatura zapłonu nie niższa niż 560C,
c) lepkość kinematyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6,0 mm2/s,
d) zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m,
e) pozostałość po skoksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m,
f) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
g) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
h) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg,
i) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,
j) temperatura płynięcia nie wyższa niż - 200C.
2) Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki wynosi około 45.000 litrów.
4) Zbiornik przy hali sportowej, kuchni i świetlicy oraz przy Urzędzie Gminy ma pojemność po 5.000 litrów każdy.
5) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a) dostawa oleju opałowego do kotłowni Urzędu Gminy w Podegrodziu do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, b) dostawa oleju opałowego do kotłowni hali sportowej, kuchni i świetlicy
w Brzeznej do 48 godzin po dokonaniu zamówienia własnym transportem,
na własny koszt i ryzyko.
c) dostarczyć olej opałowy na każde zamówienie Zamawiającego w ilości przez niego wskazanej.
X. Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
XI. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
XII. Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
XIII. Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
XIV. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
XV. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XVI. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
XVII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
aa) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: - posiada koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energię zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1095) na obrót olejem opałowym bez ograniczeń,
2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
a) posiadania wiedzy i doświadczenia: aa) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonali lub wykonują co najmniej : - jedno zamówienie polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego w ilości, co najmniej 30.000 litrów,
3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: aa) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że : - dysponuje specjalistycznym pojazdem przystosowanym do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej: aa) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: - posiadają ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę
XVIII. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym
do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie
-
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
4) W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
XIX. Inne dokumenty niewymienione w pkt XVII albo w pkt XVIII
-
wypełniony formularz ofertowy,
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika –
pełnomocnictwo,
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie
pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu
grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych.
XX. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
XXI. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XXII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XXIII. Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.
XXIV. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacjach określonych poniżej:
a) Jeżeli zajdzie taka konieczność Zamawiający może dokonać zmiany osoby odpowiedzialnej z ramienia Zamawiającego za prowadzenie wszystkich spraw związanych z realizacją niniejszej umowy.
XXV. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl/pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój 28.
XXVI. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój 18.
XXVII. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XXVIII. Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Numer ogłoszenia w BZP: 316196 - 2010; data zamieszczenia w BZP: 04.10.2010
|