Podegrodzie, dn. 21.03.2011 r.
Znak: RII.271.1.3.2011.ZP
Dotyczy: zamówienia publicznego p.n. „Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku
i unieszkodliwiania”.
Gmina Podegrodzie działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.),
w uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) w Załączniku nr 1a dla części I zamówienia w formularzu ofertowym zostają zmienione zapisy:
Odbiór odpadów z grupy 19 i 20 (z budynku Urzędu Gminy Podegrodzie, z hali sportowej
w Brzeznej, skratki, piaskowniki z oczyszczalni ścieków w Podrzeczu, z cmentarza w Brzeznej
i w Podrzeczu) oraz transport do miejsc odzysku i unieszkodliwiania.
Planowana ilość: 175.
2) w Załączniku nr 7a dla części I zamówienia w Projekt umowy treść § 5 ust. 1 lit. d) zostaje zmieniony zapis:
do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w uzyskanych zezwoleniach na odbieranie odpadów komunalnych i transport odpadów, decyzji na gospodarowanie odpadami uwzględniającą wymagania na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub utracie tych zezwoleń/decyzji niezwłocznie po dokonanej zmianie lub utracie
3) w Załączniku nr 7b dla części II zamówienia w Projekt umowy treść § 5 ust. 1 lit. d) zostaje zmieniony zapis:
do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w uzyskanych zezwoleniach na odbieranie odpadów komunalnych i transport odpadów, decyzji na gospodarowanie odpadami uwzględniającą wymagania na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub utracie tych zezwoleń/decyzji niezwłocznie po dokonanej zmianie lub utracie
4) w Załączniku nr 7b dla części I zamówienia w Projekt umowy treść § 14 ust. 1 i ust 3 zostają zmienione zapis:
1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy (ceny jednostkowe) określone w §9 ust. 1 może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT lub zmiany opłaty za przyjęcie odpadów do odzysku pod warunkiem, że w chwili podpisania umowy nie było wiadomo czy takie zmiany nastąpią lub jeżeli nastąpią to o jaką kwotę.
3. W przypadku zmiany opłaty za przyjęcie odpadów do odzysku cena jednostkowa może zostać zmieniona o kwotę podwyżki lub obniżki na podstawie dokumentu przedłożonego przez Wykonawcę wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 8 potwierdzającym zmianę ceny za przyjęcie odpadów. Jednocześnie zmienione zostanie wynagrodzenie szacunkowe stosownie do cen jednostkowych i szacunkowych ilości zamówienia.
5) w Załączniku nr 7c dla części III zamówienia w Projekt umowy treść § 5 ust. 1 lit. d) zostaje zmieniony zapis:
do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w uzyskanych zezwoleniach na odbieranie odpadów komunalnych i transport odpadów, decyzji na gospodarowanie odpadami uwzględniającą wymagania na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub utracie tych zezwoleń/decyzji niezwłocznie po dokonanej zmianie lub utracie
6) pkt. 11.1 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„11.1 Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie pokój nr 18, w terminie do dnia 28.03.2011r., do godziny 900.”,
7) pkt. 11.3 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„11.3 Oferta złożona po terminie tj. dnia 28.03.2011 r. po godzinie 900 zostanie zwrócona Wykonawcy niezwłocznie bez otwierania.”,
8) pkt. 11.4 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„11.4 Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w zamkniętej kopercie (opakowaniu), opisaną wg poniższych ustaleń:
· Nazwa i adres Wykonawcy
· Nazwa i adres Zamawiającego – Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248
· Oferta na Przetarg – „Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku
i unieszkodliwiania” – część __
· „UWAGA: nie otwierać przed 28.03.2011 r. godzina 915.”,
9) pkt. 11.11 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„11.11 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Podegrodzie – pokój nr 28 w dniu 28.03.2011 r. o godzinie 915.”.
Zamawiający Gmina Podegrodzie na podstawie art. 38 ust. 4a w zw. z ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), przedłuża termin składania ofert do 28.03.2011 r.
Zamawiający Gmina Podegrodzie, stosownie do art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku w/w zmian ma zastosowanie art. 12 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ zmiany są istotne i dotyczą w szczególności określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia oraz mają wpływ na czas niezbędny do przygotowania oferty, a zatem Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian we wnioskach lub ofertach, do dnia 28.03.2011 r., godz. 9.00. |