Podegrodzie, dn. 16.05.2012 r.
Znak: DIN-ZP.1.7.2012
Dotyczy:zamówienia publicznego p.n. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Olszance ”.
Zamawiający Gmina Podegrodzie działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), przed upływem terminu składania ofert, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Załącznik nr 8 zapis w Projekcie umowy treść w § 10 ust. 3. otrzymuje nowe brzmienie:
3) „Należność Wykonawcy płatna będzie przez Zamawiającego przelewem na konto nr……………………..w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z bezusterkowym protokołem odbioru robót”
Niniejsze pismo jest integralną częścią SIWZ.
|