Podegrodzie, dn. 11.05.2012 r.
Znak: DIN-ZP.1.7.2012
Dotyczy:zamówienia publicznego p.n. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Olszance ”.
Zamawiający Gmina Podegrodzie działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), przed upływem terminu składania ofert, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) w ust. 3 Opis przedmiotu zamówienia zostaje dodany pkt 3.12.
„Wykonawca w okresie 36 miesięcznej gwarancji zobowiązany będzie do utrzymania i pielęgnacji nawierzchni trawiastej na boisku do piłki nożnej”
2) pkt. 8.4 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„W powyższym przypadku (pkt 8.3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 18.05.2012 r. o godz. 9.00.”
3) pkt. 9.1 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 18.05.2012 r.”
4) pkt. 11.1 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Ofertę należy złożyć w Sali Obsługi Klienta Urzędu Gminy Podegrodzie, w terminie do dnia 18.05.2012 r., do godziny 900
5) pkt. 11.3 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Oferta złożona po terminie tj. dnia 18.05.2012 r. po godzinie 900 zostanie zwrócona Wykonawcy niezwłocznie bez otwierania.”,
6) pkt. 11.4 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w zamkniętej kopercie (opakowaniu), opisaną wg poniższych ustaleń:
· Nazwa i adres Wykonawcy
· Nazwa i adres Zamawiającego – Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248
· Oferta na Przetarg – „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Olszance”
· „UWAGA: nie otwierać przed 18.05.2012 r. godziną 915
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
7) pkt. 11.11 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Podegrodzie – pokój nr 15 w dniu 18.05.2012 r. o godzinie 915.
8) Załącznik nr 8 zapis w Projekcie umowy treść w § 1 zostaje dodany ust. 6:
„Wykonawca w okresie 36 miesięcznej gwarancji zobowiązany będzie do utrzymania i pielęgnacji nawierzchni trawiastej na boisku do piłki nożnej.”
Zamawiający Gmina Podegrodzie na podstawie art. 38 ust. 4a w zw. z ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), przedłuża termin składania ofert do 18.05.2012 r.
Zamawiający Gmina Podegrodzie, stosownie do art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku w/w zmian ma zastosowanie art. 12 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ zmiany są istotne i dotyczą w szczególności określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia oraz mają wpływ na czas niezbędny do przygotowania oferty, a zatem Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian we wnioskach lub ofertach, do dnia 18.05.2012 r., godz. 9.00.
|