Podegrodzie, dn. 04.06.2012 r.
Znak: DIN-ZP.1.9.2012
Dotyczy:zamówienia publicznego p.n. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Olszance”.
W związku z zapytaniem Wykonawcy w sprawie wyjaśnienia treści specyfikacji na „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Olszance ” Zamawiający Gmina Podegrodzie działając w oparciu o art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) udziela odpowiedzi:
Pytanie 1:
Pytanie dotyczy pkt 3.4 SIWZ, który brzmi – Wykonawca w okresie 36 miesięcznej gwarancji zobowiązany będzie do utrzymania i pielęgnacji nawierzchni trawiastej na boisku do piłki nożnej
- na czym wg Zamawiającego polega utrzymanie i pielęgnacja boiska czy obejmuje prace np. nawożenie, koszenie, uzupełnianie ubytków, odchwaszczanie
- proszę podać rodzaj, częstotliwość – ilość i sprzęt niezbędny do wykonania prac
Odpowiedź:
Utrzymanie i pielęgnacja nawierzchni trawiastej na boisku do piłki nożnej polega na:
- uzupełnienie ubytków,
- odchwaszczanie,
- pomalowanie linii 2 razy w roku
Natomiast koszenie wykonywane będzie we własnym zakresie przez Zamawiającego.
Pytanie 2:
Czy Zamawiający dopuszcza płatność częściową:
I transza – po wykonaniu i odebraniu przez inspektora nadzoru min. 50% prac określonych w umowie
II transza – po wykonaniu i odebraniu przez inspektora nadzoru 100% prac określonych w umowie – po zakończeniu całości zadania i dokonaniu końcowego odbioru robót.
Odpowiedź:
Płatność jednorazowa po zakończeniu całości zadania.
Niniejsze pismo jest integralną częścią SIWZ.
|