Ogłoszenia o przetargach

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

 
data publikacji:  12-09-2012 | 12:33
data ostatniej modyfikacji:  12-09-2012 | 12:33
data wytworzenia dokumentu:  12-09-2012
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Poleć
   
Wyjasnienie i zmiana treści SIWZ nr 1 na: Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2012/2013 12.09.2012

 

Podegrodzie, dn. 12.09.2012 r.
 
 
Znak: DIN-ZP.1.21.2012
 
 
Dotyczy:zamówienia publicznego p.n. „Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2012/2013”.
 
 
         W związku z zapytaniem Wykonawcy w sprawie wyjaśnienia treści specyfikacji na „Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2012/2013” Zamawiający Gmina Podegrodzie działając w oparciu o art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) udziela odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Proszę o podanie szacunkowej ilości w litrach jednorazowych dostaw, które nie zostały ujęte w specyfikacji przetargowej.
 
Odpowiedź:
Szacunkowa ilość dostaw oleju opałowego mieści się w przedziale 2.000 – 3.500 litrów jednorazowo.
 
Pytanie nr 2:
Firma posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 30.000,00 zł.
Czy dopuszcza się uczestnictwo w postępowaniu o udzielenie zamówienia z w/w kwotą polisy z zastrzeżeniem obowiązku doubezpieczenia na kwotę 5.000,00 zł, w sytuacji wygrania przetargu na nieograniczoną dostawę oleju opałowego lekkiego?
 
Odpowiedź:
Złożone dokumenty muszą potwierdzać, spełnianie przez Wykonawcę warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 5. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na dzień składania ofert.
 
     W związku z powyższym Zamawiający - Gmina Podegrodzie działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), przed upływem terminu składania ofert, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
1)   w ust. 3 Opis przedmiotu zamówienia zostaje zmieniony zapis pkt 3.7 lit b).
„b) dostarczyć olej opałowy na każde zamówienie Zamawiającego w ilości przez niego wskazanej tj. w przedziale od 2.000 do 3.500 litrów jednorazowo”
3) pkt. 9.1 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert tj. od dnia 20.09.2012 r.”
4) pkt. 11.1 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Ofertę należy złożyć w Sali Obsługi Klienta Urzędu Gminy Podegrodzie, w terminie do dnia 20.09.2012 r., do godziny 1200
5) pkt. 11.3 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
Oferta złożona po terminie tj. dnia 20.09.2012 r. po godzinie 1200 zostanie zwrócona Wykonawcy niezwłocznie bez otwierania.”,
6) pkt. 11.4 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w zamkniętej kopercie (opakowaniu), opisaną wg poniższych ustaleń:
·               Nazwa i adres Wykonawcy
·               Nazwa i adres ZamawiającegoGmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248
·               Oferta na Przetarg – „Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2012/2013
·               „UWAGA: nie otwierać przed 20.09.2012 r. godziną 1215
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
7) pkt. 11.11 SIWZ otrzymuje nowe następujące brzmienie:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Podegrodzie pokój nr 15 w dniu 20.09.2012 r. o godzinie 1215.
1)   Załącznik nr 7 zapis w Projekcie umowy treść w § 1 ust. 5 lit b) zostaje zmieniony:
„b) dostarczyć olej opałowy na każde zamówienie Zamawiającego w ilości przez niego wskazanej tj. w przedziale od 2.000 do 3.500 litrów jednorazowo ”
 
Zamawiający Gmina Podegrodzie na podstawie art. 38 ust. 4a w zw. z ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), przedłuża termin składania ofert do 20.09.2012 r.
Zamawiający Gmina Podegrodzie, stosownie do art. 38 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
     W przypadku w/w zmian ma zastosowanie art. 12 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ zmiany są istotne i dotyczą w szczególności określenia przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówienia oraz mają wpływ na czas niezbędny do przygotowania oferty, a zatem Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian we wnioskach lub ofertach, do dnia 20.09.2012 r., godz. 12.00.
 
 
Niniejsze pismo jest integralną częścią SIWZ.
 
««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE