Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Podegrodzie: Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania z oczyszczalni w Podrzeczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
I. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
II. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
III. NAZWA I ADRES: Gmina Podegrodzie, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 018 4459033.
V. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
VI. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania z oczyszczalni w Podrzeczu.
VII. Rodzaj zamówienia: usługi.
VIII. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje 2 części:
1) Część I:
a) odbiór odpadów wytwarzanych na oczyszczalni ścieków w Podrzeczu (skratki, zawartość piaskowników - około 90 Mg) oraz transport odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania, z którym jednostka wywozowa ma podpisaną umowę.
2) Część II:
a) Odbiór ustabilizowanego komunalnego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w Podrzeczu i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania, z którym jednostka wywozowa ma podpisaną umowę:
- ustabilizowany komunalny osad ściekowy - 430 Mg.
2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi,
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,
c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich,
d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie.
IX. Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
X. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.37.00-3.
XI. Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: liczba części: 2.
XII. Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
XIII. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
XIV. Informacja na temat wadium:
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 800,00 zł dla części nr I oraz 2.000,00 zł, dla części nr II przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania z oczyszczalni w Podrzeczu - część nr …
4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 27.02.2013 r. o godz. 9:00.
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
XV. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub na prowadzenie gospodarowania odpadami (zbieranie, odzysk, unieszkodliwianie) obejmujące kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia dla poszczególnych zadań wydane przez właściwego Starostę stosownie do art. 28 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, z późn. zm.) lub stosownie do art. 41 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) - dla części I i II w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia
2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie należycie:
a) wykonywali usługi odbioru i wywozu odpadów o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł dla części I,
b) wykonywali usługi odbioru i wywozu osadów ściekowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł dla części II.
3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) posiadają pojazd przystosowany do transportu odpadów dla części I, pojemniki na skratki i piaskowniki o pojemności 1100 l są własnością Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za załadunek odpadów na samochód,
o b) posiadają pojazd przystosowany do transportu osadów ze szczelnym kontenerem dla części II, zamawiający nie posiada kontenerów do składowania osadu ściekowego, wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 kontenerami, odbiór osadu spod wirówki musi być ciągły (kontener za kontener). Osad ściekowy jest transportowany z podajnika Zamawiającego do kontenera Wykonawcy, kontenery nie większe niż KP7, ze względu na brak placu manewrowego dla większego pojazdu na obiekcie oczyszczalni. Przekładnia ślimakowa, która podaje osad znajduje się na wysokości 2,7 metra. Wykonawca powinien dostosować sposób odbioru osadów do tej wysokości.
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10.000,00 zł dla części I,
o b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 35.000,00 zł dla części II.
XVII. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· koncesję, zezwolenie lub licencję
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt XVII.2.
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
XVIII. Inne dokumenty niewymienione w pkt XVI albo w pkt XVII
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 a i b),
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy.
d) kserokopię podpisanej umowy na zbieranie, unieszkodliwianie lub odzysk odpadów (zależnie od rodzaju odpadów) z podmiotem, któremu będą przekazywane odpady lub kserokopię zezwolenia właściwego organu na gospodarowanie przez niego odpadami.
XIX. Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
XX. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
XXI. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XXII. Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.
XXIII. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 7a i 7b, do niniejszej specyfikacji.
2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określa szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 7a i 7b, do specyfikacji.
XXIV. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
XXV. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.
XXVI. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Sala obsługi klienta Urzędu Gminy Podegrodzie.
XXVII. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XXVIII. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
XXIX. Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania z oczyszczalni w Podrzeczu.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) odbiór odpadów wytwarzanych na oczyszczalni ścieków w Podrzeczu (skratki, zawartość piaskowników - około 90 Mg) oraz transport odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania, z którym jednostka wywozowa ma podpisaną umowę.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.50.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i transport odpadów do miejsc odzysku i unieszkodliwiania z oczyszczalni w Podrzeczu.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Odbiór ustabilizowanego komunalnego osadu ściekowego z oczyszczalni ścieków w Podrzeczu i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania, z którym jednostka wywozowa ma podpisaną umowę: - ustabilizowany komunalny osad ściekowy - 430 Mg.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.37.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Numer ogłoszenia w UZP: 68146 – 2013 i 68236-2013; data zamieszczenia w UZP: 19.02.2013
|