Ogłoszenie
Podegrodzie, 06.08.2018 r.
Znak: DIN-ZA.271.1.19.2018
Dotyczy: zamówienia publicznego p.n. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Podegrodzie w roku szkolnym 2018/2019 - III”
Działając w oparciu o art. 92 ust. 1 pkt 1), 2), 3) i 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) zawiadamiam, że w postępowaniu przetargowym p.n. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Podegrodzie w roku szkolnym 2018/2019 - III”:
1) wybrana została oferta nr 1 dla części nr 1:
Firma Handlowo – Usługowa Krzysztof Czachurski
z siedzibą ul. Graniczna 15, 34-600 Limanowa
z ceną ofertową: 26.254,80 zł brutto, terminem płatności faktur: 30 dni
oraz czasem podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: 15 min
U z a s a d n i e n i e
Wykonawca spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna ze specyfikacją i ustawą Prawo zamówień publicznych. W wyniku wyliczenia punktów za kryterium ceny, terminem płatności faktur oraz czasem podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii oferta otrzymała największą łączną maksymalna sumę punktów: 100.
Zestawienie Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w kryterium ceny i terminem płatności faktur:
Nr oferty
|
Nazwa Wykonawcy
|
Adres
Wykonawcy
|
Cena
- w złotych
|
Termin płatności faktur
– w dniach
|
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
|
Łączna ilość punktów
|
1
|
Firma Handlowo – Usługowa Krzysztof Czachurski
|
ul. Graniczna 15
34-600 Limanowa
|
60,00
|
20,00
|
20,00
|
100
|
2) wybrana została oferta nr 1 dla części nr 2:
Firma Handlowo – Usługowa Krzysztof Czachurski
z siedzibą ul. Graniczna 15, 34-600 Limanowa
z ceną ofertową: 11.934,00 zł brutto, terminem płatności faktur: 30 dni
oraz czasem podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: 15 min
U z a s a d n i e n i e
Wykonawca spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna ze specyfikacją i ustawą Prawo zamówień publicznych. W wyniku wyliczenia punktów za kryterium ceny, terminem płatności faktur oraz czasem podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii oferta otrzymała największą łączną maksymalna sumę punktów: 100.
Zestawienie Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w kryterium ceny i terminem płatności faktur:
Nr oferty
|
Nazwa Wykonawcy
|
Adres
Wykonawcy
|
Cena
- w złotych
|
Termin płatności faktur
– w dniach
|
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
|
Łączna ilość punktów
|
1
|
Firma Handlowo – Usługowa Krzysztof Czachurski
|
ul. Graniczna 15
34-600 Limanowa
|
60,00
|
20,00
|
20,00
|
100
|
3) wybrana została oferta nr 1 dla części nr 3:
Firma Handlowo – Usługowa Krzysztof Czachurski
z siedzibą ul. Graniczna 15, 34-600 Limanowa
z ceną ofertową: 4.773,60 zł brutto, terminem płatności faktur: 30 dni
oraz czasem podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii: 15 min
U z a s a d n i e n i e
Wykonawca spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna ze specyfikacją i ustawą Prawo zamówień publicznych. W wyniku wyliczenia punktów za kryterium ceny, terminem płatności faktur oraz czasem podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii oferta otrzymała największą łączną maksymalna sumę punktów: 100.
Zestawienie Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w kryterium ceny i terminem płatności faktur:
Nr oferty
|
Nazwa Wykonawcy
|
Adres
Wykonawcy
|
Cena
- w złotych
|
Termin płatności faktur
– w dniach
|
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
|
Łączna ilość punktów
|
1
|
Firma Handlowo – Usługowa Krzysztof Czachurski
|
ul. Graniczna 15
34-600 Limanowa
|
60,00
|
20,00
|
20,00
|
100
|
|