Inspektor ds. zamówień publicznych i sieci wodociągowej

NABORY ZAKOŃCZONE

 
data publikacji:  20-03-2008 | 14:41
data ostatniej modyfikacji:  20-03-2008 | 14:41
Ogłoszenie o naborze

Podegrodzie, dnia 20 marca 2008 r.

Wójt Gminy Podegrodzie

ogłasza nabór

na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych i sieci wodociągowej w Referacie Infrastruktury, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami

 

w Urzędzie Gminy Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

 

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawnicze;
  2. Minimum 3-letni staż pracy;
  3. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  4. Znajomość ustawy Prawo budowlane;
  5. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 

Wymagania dodatkowe:

  1. Mile widziane doświadczenie w pracy w zakresie zamówień publicznych;
  2. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
  3. Znajomość Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
  4. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  5. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.

 

Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:

I. Zamówienia publiczne.

1)   Przygotowanie postępowań przetargowych (w porozumieniu z pracownikami merytorycznymi) oraz w przypadku powołania w skład komisji przetargowej w charakterze sekretarza sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych.

2)   Publikacja ogłoszeń i wszelkich informacji wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej oraz w stosownych biuletynach i dziennikach.

3)   Prowadzenie korespondencji dotyczącej zamówień publicznych.

4)   Przygotowanie umów do podpisu z wykonawcami wyłonionymi w drodze postępowania przetargowego.

5)   Prowadzenie rejestru postępowań przetargowych oraz zawartych umów.

6)   Sprawozdawczość z udzielonych zamówień publicznych.

7)   Zapytania ofertowe dla zamówień o wartości szacunkowej poniżej 14.000 euro oraz przygotowywanie umów do podpisu z wykonawcami (dla zamówień objętych dofinansowaniem z budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz FOGR).

8)   Reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień, w kontaktach z Wykonawcami, Urzędem Zamówień Publicznych, oraz innymi instytucjami w zakresie realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

9)   Udzielanie pracownikom urzędu pomocy i wyjaśnień w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

II. Środki pozabudżetowe

I.        Sporządzanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz dotacji celowych z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.

II.     Rozliczanie otrzymanych dotacji z budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz  z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.

III.   Przygotowanie materiałów o wysokości przewidywanych dochodów i wydatków na rok następny do planu budżetu w zakresie udziału własnego do wniosków o dotację na usuwanie skutków klęsk żywiołowych i FOGR

 

III. Rozliczenia z zakresu wodociągów

1)      Wystawianie kwitariuszy z tytułu wpłat za dostawę wody dla odbiorców wody oraz inkasentów.

2)      Rozliczanie wpłat za dostawę wody dla poszczególnych odbiorców.

3)      Sporządzanie wezwań do zapłaty.

4)      Sporządzanie pozwów sądowych o wydanie nakazu zapłaty oraz prowadzenie korespondencji w sprawie egzekucji komorniczej zadłużenia.

5)      Sporządzanie miesięcznych raportów wpływów z tytułu dostawy wody.

6)      Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z dochodów za wodę (Rb-27S).

7)      Sporządzanie dziennych wydruków (rejestrów) sprzedaży wody.

8)      Merytoryczna kontrola oraz przygotowanie faktur (dostarczonych przez inkasenta) do przekazania do księgowości.

9)      Sporządzanie miesięcznych wydruków rejestru VAT.

10)   Sporządzanie potwierdzeń sald dla firm, które są odbiorcami wody z wodociągów na koniec każdego roku.

11)   Sporządzanie dla odbiorców wody umów oraz ewentualnych aneksów do umów o zaopatrzenie w wodę.

12)   Ewidencja wymienianych wodomierzy u odbiorców wody.

13)   Przekazywanie do publicznej wiadomości wyników badania wody (internet, tablica ogłoszeń, sołtysi).

14)   Przygotowywanie i przekazanie informacji dotyczących sprzedaży wody celem ustalenia opłaty za korzystanie ze środowiska.

15)   Przygotowanie materiałów o wysokości przewidywanych dochodów na rok następny do planu budżetu w zakresie rozprowadzania wody.

16)   Prowadzenie korespondencji dotyczącej umów oraz rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w wodę.

 

IV. Ewidencja księgowa

1)       Ewidencjonowanie zaangażowania wydatków budżetowych Referatu Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej w układzie zadaniowym.

2)      Uzgadnianie z księgowością na bieżąco wysokości środków zaangażowanych oraz pozostających do wykorzystania.

 

V. Sprawozdawczość

1)      Sporządzanie informacji, sprawozdań, wykazów dla potrzeb statystycznych.

2)      Sporządzanie sprawozdań i informacji dla Wójta wg potrzeb.

 

Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) szczegółowy życiorys zawodowy (CV),

c) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

d) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,

e) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

f) zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku urzędniczym, wystawione przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy,

g) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

h) kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych i sieci wodociągowej  należy przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście na dzienniku podawczym Urzędu w:

Urzędzie Gminy Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

sekretariat -  I piętro

 

w terminie do dnia 4 kwietnia 2008 r. do godz. 1500.

 

Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.

Za datę złożenia dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy Podegrodzie uważa się datę wpływu na dzienniku podawczym.

Dokumenty aplikacyjne wpływające do Urzędu poza ogłoszeniem lub z naruszeniem wskazanych w nim terminów pozostają bez rozpatrzenia.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze Komisja Rekrutacyjna powołana do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów oraz dokonaniu oceny danych zawartych w aplikacji i jej zgodności  z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.

Listę kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze umieszcza się na stronie internetowej www.bip.podegrodzie.iap.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Podegrodzie.

Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

Selekcja końcowa kandydatów polega na dokonaniu przez Komisję Rekrutacyjną ostatecznego wyboru kandydatów do zatrudnienia. Komisja Rekrutacyjna dokonuje wyboru kandydatów poprzez zastosowanie następujących metod i technik naboru:

a) rozmowa kwalifikacyjna,

b) egzamin kwalifikacyjny.

Wybór metody i techniki naboru należy do Komisji Rekrutacyjnej. W przypadku gdy kandydat nie stawi się na przesłuchanie w wyznaczonym przez Komisję terminie, jego oferta zostaje odrzucona, a fakt ten Komisja odnotowuje w protokole.

 

O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

 

Informacja o wyniku naboru, podobnie jak niniejsze ogłoszenie będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.podegrodzie.iap.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Podegrodzie.

 

 

Wójt Gminy Podegrodzie
(-) inż. Stanisław Łatka

««« powrót
 
Achiwum BIP Urzędu Gminy Podegrodzie