Podegrodzie, dnia 20 marca 2008 r.
Wójt Gminy Podegrodzie
ogłasza nabór
na stanowisko podinspektora ds. budownictwa, zagospodarowania przestrzennego i infrastruktury drogowej
w Referacie Infrastruktury, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami.
w Urzędzie Gminy Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne;
- Minimum 3-letni staż pracy;
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Znajomość ustawy Prawo budowlane;
- Znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
- Znajomość ustawy o drogach publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
- Znajomość Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.
Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:
1) Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w planie zagospodarowania przestrzennego gminy, koordynacja sporządzania i uzgadniania planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.
2) Udostępnianie planu i sporządzanie wypisów z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek.
3) Przygotowywanie materiałów do postępowania przetargowego we wszystkich sprawach dotyczących zagospodarowania przestrzennego.
4) Określenie warunków wyłączenia gruntów rolnych i leśnych z produkcji.
5) Stosowanie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji w przypadku niewykonania obowiązków określonych w ustawie o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
6) Wydawanie opinii w sprawach przebiegu dróg gminnych i zaliczania drogi do kategorii dróg gminnych.
7) Zarządzanie siecią dróg gminnych.
8) Planowanie oraz prowadzenie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych.
9) Prowadzenie rejestru robót budowlano – remontowych na drogach.
10) Orzekanie o przywrócenie pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
11) Wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych, obiektów nie związanych z gospodarką drogową, wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej.
12) Koordynowanie całości prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg.
13) Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych.
14) Bieżąca inwentaryzacja dróg gminnych i obiektów mostowych (obejmuje cały pas drogowy z wszystkimi elementami infrastruktury).
15) Przygotowywanie projektów uchwał o zaliczeniu drogi publicznej do kategorii drogi gminnej.
16) Przygotowywanie materiałów do postępowania przetargowego we wszystkich sprawach dotyczących gospodarki drogowej.
17) Opiniowanie projektów zagospodarowania działki związanych z projektami budowlanymi w związku z przekroczeniem drogi gminnej.
18) Opiniowanie projektów przyłączy linii energetycznych w związku z przekroczeniem dróg gminnych.
19) Prowadzenie postępowania związanego z geodezyjnym wskazaniem i odtworzeniem granic dróg gminnych oraz regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętej pod drogę publiczną.
20) Prowadzenie spraw związanych z likwidacją skutków klęsk żywiołowych w infrastrukturze drogowej.
21) Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia.
22) Przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców w sprawie awarii elektrycznych i nieprawidłowego funkcjonowania oświetlenia oraz przekazywanie ich do zakładu energetycznego.
23) Rozliczanie spraw związanych z konserwacją i oświetleniem ulicznym.
24) Koordynowanie zadań wynikających z przepisów ustawy prawo budowlane oraz udział w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i pozyskiwaniu środków zewnętrznych.
25) Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) szczegółowy życiorys zawodowy (CV),
c) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
d) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,
e) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
f) zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku urzędniczym, wystawione przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy,
g) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
h) kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. budownictwa, zagospodarowania przestrzennego i infrastruktury drogowej ” należy przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście na dzienniku podawczym Urzędu w:
Urzędzie Gminy Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
sekretariat - I piętro
w terminie do dnia 4 kwietnia 2008 r. do godz. 1500.
Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.
Za datę złożenia dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy Podegrodzie uważa się datę wpływu na dzienniku podawczym.
Dokumenty aplikacyjne wpływające do Urzędu poza ogłoszeniem lub z naruszeniem wskazanych w nim terminów pozostają bez rozpatrzenia.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze Komisja Rekrutacyjna powołana do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów oraz dokonaniu oceny danych zawartych w aplikacji i jej zgodności z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.
Listę kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze umieszcza się na stronie internetowej www.bip.podegrodzie.iap.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Podegrodzie.
Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Selekcja końcowa kandydatów polega na dokonaniu przez Komisję Rekrutacyjną ostatecznego wyboru kandydatów do zatrudnienia. Komisja Rekrutacyjna dokonuje wyboru kandydatów poprzez zastosowanie następujących metod i technik naboru:
a) rozmowa kwalifikacyjna,
b) egzamin kwalifikacyjny.
Wybór metody i techniki naboru należy do Komisji Rekrutacyjnej. W przypadku gdy kandydat nie stawi się na przesłuchanie w wyznaczonym przez Komisję terminie, jego oferta zostaje odrzucona, a fakt ten Komisja odnotowuje w protokole.
O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru, podobnie jak niniejsze ogłoszenie będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.podegrodzie.iap.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Podegrodzie.
Wójt Gminy Podegrodzie (-) inż. Stanisław Łatka |