Podinspektor ds. budownictwa, zagospodarowania przestrzennego i ....

NABORY ZAKOŃCZONE

 
data publikacji:  20-03-2008 | 14:33
data ostatniej modyfikacji:  20-03-2008 | 14:33
Ogłoszenie o naborze

Podegrodzie, dnia 20 marca 2008 r.

Wójt Gminy Podegrodzie

ogłasza nabór

na stanowisko podinspektora ds. budownictwa, zagospodarowania przestrzennego i infrastruktury drogowej

w Referacie Infrastruktury, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami.

 

w Urzędzie Gminy Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

 

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne;
  2. Minimum 3-letni staż pracy;
  3. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  4. Znajomość ustawy Prawo budowlane;
  5. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
  6. Znajomość ustawy o drogach publicznych.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
  2. Znajomość Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
  3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  4. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.

 

Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:

1)         Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie zmian w planie zagospodarowania przestrzennego gminy, koordynacja sporządzania i uzgadniania planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.

2)         Udostępnianie planu i sporządzanie wypisów z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek.

3)         Przygotowywanie materiałów do postępowania przetargowego we wszystkich sprawach dotyczących zagospodarowania przestrzennego.

4)         Określenie warunków wyłączenia gruntów rolnych i leśnych z produkcji.

5)         Stosowanie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji w przypadku niewykonania obowiązków określonych w ustawie o ochronie gruntów rolnych               i leśnych.

6)         Wydawanie opinii w sprawach przebiegu dróg gminnych i zaliczania drogi do kategorii dróg gminnych.

7)         Zarządzanie siecią dróg gminnych.

8)         Planowanie oraz prowadzenie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych.

9)         Prowadzenie rejestru robót budowlano – remontowych na drogach.

10)     Orzekanie o przywrócenie pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.

11)     Wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych, obiektów nie związanych z gospodarką drogową, wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej.

12)     Koordynowanie całości prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg.

13)     Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych.

14)     Bieżąca inwentaryzacja dróg gminnych i obiektów mostowych (obejmuje cały pas drogowy z wszystkimi elementami infrastruktury).

15)     Przygotowywanie projektów uchwał o zaliczeniu drogi publicznej do kategorii drogi gminnej.

16)     Przygotowywanie materiałów do postępowania przetargowego we wszystkich sprawach dotyczących gospodarki drogowej.

17)     Opiniowanie projektów zagospodarowania działki związanych z projektami budowlanymi w związku z przekroczeniem drogi gminnej.

18)     Opiniowanie projektów przyłączy linii energetycznych w związku z przekroczeniem dróg gminnych.

19)     Prowadzenie postępowania związanego z geodezyjnym wskazaniem i odtworzeniem granic dróg gminnych oraz regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętej pod drogę publiczną.

20)     Prowadzenie spraw związanych z likwidacją skutków klęsk żywiołowych w infrastrukturze drogowej.

21)     Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia.

22)     Przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców w sprawie awarii elektrycznych i nieprawidłowego funkcjonowania oświetlenia oraz przekazywanie ich do zakładu energetycznego.

23)     Rozliczanie spraw związanych z konserwacją i oświetleniem ulicznym.

24)     Koordynowanie zadań wynikających z przepisów ustawy prawo budowlane oraz udział w przygotowaniu zadań inwestycyjnych i pozyskiwaniu środków zewnętrznych.

25)     Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań.

 

Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) szczegółowy życiorys zawodowy (CV),

c) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

d) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,

e) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

f) zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku urzędniczym, wystawione przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy,

g) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

h) kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. budownictwa, zagospodarowania przestrzennego i infrastruktury drogowej  należy przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście na dzienniku podawczym Urzędu w:

Urzędzie Gminy Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

sekretariat -  I piętro

 

w terminie do dnia 4 kwietnia 2008 r. do godz. 1500.

 

Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.

Za datę złożenia dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy Podegrodzie uważa się datę wpływu na dzienniku podawczym.

Dokumenty aplikacyjne wpływające do Urzędu poza ogłoszeniem lub z naruszeniem wskazanych w nim terminów pozostają bez rozpatrzenia.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze Komisja Rekrutacyjna powołana do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów oraz dokonaniu oceny danych zawartych w aplikacji i jej zgodności  z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.

Listę kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze umieszcza się na stronie internetowej www.bip.podegrodzie.iap.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Podegrodzie.

Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

Selekcja końcowa kandydatów polega na dokonaniu przez Komisję Rekrutacyjną ostatecznego wyboru kandydatów do zatrudnienia. Komisja Rekrutacyjna dokonuje wyboru kandydatów poprzez zastosowanie następujących metod i technik naboru:

a) rozmowa kwalifikacyjna,

b) egzamin kwalifikacyjny.

Wybór metody i techniki naboru należy do Komisji Rekrutacyjnej. W przypadku gdy kandydat nie stawi się na przesłuchanie w wyznaczonym przez Komisję terminie, jego oferta zostaje odrzucona, a fakt ten Komisja odnotowuje w protokole.

 

O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

 

Informacja o wyniku naboru, podobnie jak niniejsze ogłoszenie będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.podegrodzie.iap.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Podegrodzie.

 

 

Wójt Gminy Podegrodzie
(-) inż. Stanisław Łatka

««« powrót
 
Achiwum BIP Urzędu Gminy Podegrodzie