Księgowy w Referacie Obsługi Placówek Oświatowych

NABORY ZAKOŃCZONE

 
data publikacji:  12-11-2007 | 15:14
data ostatniej modyfikacji:  12-11-2007 | 15:14
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Księgowego w Referacie Obsługi Placówek Oświatowych

Podegrodzie, dnia 12 listopada 2007 r.

 

Wójt Gminy Podegrodzie

ogłasza nabór

na stanowisko Księgowego w Referacie Obsługi Placówek Oświatowych

w Urzędzie Gminy Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

 

Wymagania niezbędne:

 Księgowym może być osoba, która:

1) posiada obywatelstwo polskie;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko

obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych

oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów

lub za przestępstwo karne skarbowe;

4) spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne

wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie

lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią

praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną

i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia

ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na

podstawie odrębnych przepisów.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego; 
  2. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  3. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.

 

Do zakresu zadań na tym stanowisku urzędniczym należeć będzie głównie:

  1. Prowadzenie rachunkowości oświatowych jednostek budżetowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina, zgodnie z obowiązującymi przepisami polegającej m.in. na prawidłowym i terminowym dokonywaniu rozliczeń finansowych, nie naruszając uprawnień dyrektorów do dysponowania środkami w planach finansowych poszczególnych placówek.
  2. Wykonywanie dyspozycji kierowników placówek oświatowych z zakresu gospodarowania środkami finansowymi w oparciu o obowiązujące przepisy dotyczące wykonania budżetu i wykonywanie innych zadań pozostających w gestii kierownika jednostki.
  3. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej operacji finansowych dochodów                     i wydatków budżetowych placówek oświatowych oraz ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych
  4. Przygotowywanie projektów budżetów placówek oświatowych.
  5. Opracowywanie układów wykonawczych budżetów placówek oświatowych.
  6. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań jednostkowych oświatowych jednostek budżetowych.
  7. Sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansów oraz prowadzenie ewidencji w zakresie wydatków osobowych i rzeczowych w porozumieniu z dyrektorami szkół.
  8. Terminowe prowadzenie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami placówek oświatowych oraz zapewnienie terminowej windykacji niepodatkowych dochodów budżetowych                                i dochodzenia roszczeń spornych.
  9. Bieżąca analiza wykorzystania środków pozostających w dyspozycji placówek oświatowych oraz monitorowanie ich potrzeb finansowych.
  10. Prowadzenie analizy wydatków i kontrola pod względem celowości, gospodarności, oszczędności.
  11. Prowadzenie gospodarki środkami trwałymi, pozostałymi środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi placówek oświatowych.
  12. Ewidencja analityczna i syntetyczna ZFŚS placówek oświatowo - wychowawczych.
  13. Podejmowanie wspólnych działań z kierownikami placówek oświatowych (instrukcji) celem opracowania przepisów polityki wewnętrznej poszczególnych placówek zapewniających właściwy przebieg operacji finansowych i ochronę mienia pozostającego w dyspozycji jednostek.
  14. Opracowywanie niezbędnych materiałów dla potrzeb prowadzonych analiz ekonomicznych.
  15. Inicjowanie działań zwiększających dochody budżetów placówek oświatowych lub zmniejszających wydatki.
  16. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.

 

 

Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) szczegółowy życiorys zawodowy (CV),

c) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

d) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,

e) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

f) zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku urzędniczym, wystawione przez lekarza posiadającego specjalizację w dziedzinie medycyny pracy,

g) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

h) kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w zamkniętej kopercie wraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko Księgowego w Referacie Obsługi Placówek Oświatowych” należy przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście na dzienniku podawczym Urzędu w:

Urzędzie Gminy Podegrodzie

33-386 Podegrodzie 248

sekretariat -  I piętro

 

w terminie do dnia 28 listopada 2007 r. do godz. 1500.

 

Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.

Za datę złożenia dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Gminy Podegrodzie uważa się datę wpływu na dzienniku podawczym.

Dokumenty aplikacyjne wpływające do Urzędu poza ogłoszeniem lub z naruszeniem wskazanych w nim terminów pozostają bez rozpatrzenia.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze Komisja Rekrutacyjna powołana do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze dokonuje analizy dokumentów aplikacyjnych. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów oraz dokonaniu oceny danych zawartych w aplikacji i jej zgodności  z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.

Listę kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze umieszcza się na stronie internetowej www.bip.podegrodzie.iap.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Podegrodzie.

Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

Selekcja końcowa kandydatów polega na dokonaniu przez Komisję Rekrutacyjną ostatecznego wyboru kandydatów do zatrudnienia. Komisja Rekrutacyjna dokonuje wyboru kandydatów poprzez zastosowanie następujących metod i technik naboru:

a) rozmowa kwalifikacyjna,

b) egzamin kwalifikacyjny.

Wybór metody i techniki naboru należy do Komisji Rekrutacyjnej. W przypadku gdy kandydat nie stawi się na przesłuchanie w wyznaczonym przez Komisję terminie, jego oferta zostaje odrzucona, a fakt ten Komisja odnotowuje w protokole.

 

O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

 

Informacja o wyniku naboru, podobnie jak niniejsze ogłoszenie będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.podegrodzie.iap.pl oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Podegrodzie.

 

 

Wójt Gminy Podegrodzie
(-) inż. Stanisław Łatka

««« powrót
 
Achiwum BIP Urzędu Gminy Podegrodzie