Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2018-04-23 10:34:06
Strona / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE / Ogłoszenia o zamówieniach o wartości poniżej 30000 euro
Oznakowanie nazw przysiółków na terenie Gminy Podegrodzie w miejscowościach: Brzezna, Chochorowice, Długołęka – Świerkla, Gostwica, Juraszowa, Mokra Wieś, Naszacowice, Olszana, Olszanka, Podegrodzie, Podrzecze, Stadła i Rogi

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

„Oznakowanie nazw przysiółków na terenie Gminy Podegrodzie w miejscowościach: Brzezna, Chochorowice, Długołęka – Świerkla, Gostwica, Juraszowa, Mokra Wieś, Naszacowice, Olszana, Olszanka, Podegrodzie, Podrzecze, Stadła i Rogi”

 

 

I.     Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Gmina Podegrodzie

33 – 386 Podegrodzie 248

Tel. 18 445 90 33, Faks: 18 448 49 51

 

Adres strony internetowej:   http://podegrodzie.pl

 

 

Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl

 

II.     Opis przedmiotu zamówienia

1.          Gmina Podegrodzie zaprasza do złożenia oferty na oznakowanie nazw przysiółków na terenie Gminy Podegrodzie w miejscowościach: Brzezna, Chochorowice, Długołeka – Świerkla, Gostwica, Juraszowa, Mokra Wieś, Naszacowice, Olszana, Olszanka, Podegrodzie, Podrzecze, Stadła i Rogi  obejmujące:

a.    Wykonanie i montaż 243 tablic informacyjnych z historycznymi nazwami przysiółków na terenie gminy Podegrodzie w miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Długołeka – Świerkla, Gostwica, Juraszowa, Mokra Wieś, Naszacowice, Olszana, Olszanka, Podegrodzie, Podrzecze, Stadła i Rogi 

b.    Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót będący załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.

2.          Niniejsza inwestycja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność  objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

3. Podstawowe wymagania dotyczące robót:

1)      Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych, zobowiązany będzie do uzgodnienia i zaakceptowania z Zamawiającym szczegółowego planu (harmonogramu rzeczowo-finansowego) wykonania robót.

2)      Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

3)      Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z Prawem budowlanym oraz ustawą o wyrobach budowlanych.

 

4)      Równoważność materiałów i określenie zakresu równoważności:

 

a)      W przedmiarze robót, co jest uzasadnione zadaniem, mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry urządzeń czy materiałów podanych w opracowaniach projektowych. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne" oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach.

b)        Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych opisywanym w przedmiarze robót o parametrach nie gorszych od wymaganych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne do oferty przedstawi dokumenty dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w przedmiarze  co do celu jego przeznaczenia.

5.     Wymagania dotyczące gwarancji:

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w formularzu ofertowym. Warunki gwarancji opisuje § 13 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.

Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres min. 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba że gwarancja producenta danego urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.

6.     Wymagany termin płatności faktury

- 30 dni od dnia wystawienia.

 

7.     Termin realizacji zamówienia:

1)       Termin rozpoczęcia - w ciągu 5 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.

Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 7 dni od uzyskania z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego informacji o pozytywnej ocenie dokumentacji z przeprowadzonego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy.

 

2)       Termin zakończenia - do 15 czerwca 2018 r., nie krótszy niż 82 dni od przekazania placu budowy

III.     Warunki udziału w postępowaniu

1.    Wykonawcy, którzy biorą udział w postępowaniu, powinni spełniać następujące warunki:

 

1)       Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy,

 

Zamawiający nie precyzuje tym zakresie szczególnych wymagań.

 

2)       Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej,

 

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a)        W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - prawidłowo zrealizował co najmniej jednej 1 umowę/ kontrakt, obejmujące dostawę i montaż co najmniej 5  tablic informacyjnych z nazwami ulic lub przysiółków.

3.     W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

4.      W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa powyżej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów wymienione w pkt. VII.3 niniejszego zapytania.

IV.  Warunki niezbędne do udziału w  postępowania (powiązania kapitałowo-osobowe)

Oferta podlega odrzucenia w przypadku gdy została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43 a ust. 4 ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich.

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1)      uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2)      posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

3)      pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4)      pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;

5)      pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa powyżej, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postepowaniu w sprawie wyboru przez zamawiającego wykonawcy.

V.    Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

VI.   Termin związania ofertą

 

Zamawiający ustala termin związania ofertą 30 dni.

 

VII. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego

1)       Wykonawca może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt.2).

2)       Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do zamawiającego później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego (pkt. VIII niniejszego zapytania) terminu składania ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania.

3)       Ewentualna zmiana terminu składania ofert nie powoduje przesunięcia terminu, o którym mowa w pkt. 2), po upłynięciu, którego zamawiający może pozostawić wniosek o wyjaśnienie treści zapytania bez rozpoznania.

4)       Treść zapytań oraz udzielone wyjaśnienia zostaną jednocześnie przekazane wszystkim wykonawcom, którzy złożyli zapytania, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszczone na stronie internetowej: bip.podegrodzie.pl  w zakładce „Zamówienia publiczne” Ogłoszenia o zamówieniach o wartości poniżej 30.000 euro" .

5)     Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

6)     Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania wszystkich wykonawców.

VIII.  Opis sposobu przygotowania oferty

1.     Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania

2.     Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:

a)        Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

3.       W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym

niż 5 dni - następujących oświadczeń i dokumentów:

a)      Kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych, przygotowany na podstawie przedmiaru robót, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,

b)       Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania

4.      Ofertę należy złożyć w formie pisemnej wraz z wymaganymi podpisami Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy.

5.       Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

6.       Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie I niniejszego zapytania i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:

„Oznakowanie nazw przysiółków na terenie Gminy Podegrodzie miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Długołęka – Świerkla, Gostwica, Juraszowa, Mokra Wieś, Naszacowice, Olszana, Olszanka, Podegrodzie, Podrzecze, Stadła i Rogi 
nie otwierać przed 2018 – 04 -03 godz. 11:30"

7.       Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

IX.    Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1.      Oferty należy składać do dnia: 2018 -04-03do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego:

Dziennik  Podawczy Urząd Gminy Podegrodzie , dziennik podawczy.

2.       Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.

3.      Oferty zostaną otwarte dnia: 2018 – 04-03 o godz. 11:30 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Podegrodzie, 33 – 386 Podegrodzie 248, pok. 21.

X.      Przesłanki odrzucenia oferty

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)      jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, lub

2)         została złożona przez Wykonawcę:

-          niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w zapytaniu ofertowym,

-         powiązanego osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich, z zastrzeżeniem postanowień pkt IV, lub

3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

XI.    Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym postępowaniu.

XII.  Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

1.      Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

- cena (C)

- okres gwarancji (G)

 

L.p.

 

Opis kryterium

 

Waga kryterium

 

Maksymalna liczba punktów

 

jakie może otrzymać oferta

 

za dane kryterium

 

1

 

Cena  (C)

 

88 %

88 pkt.

 

2

 

Okres gwarancji (G)

 

12 %

12 pkt

 

 

 

Razem

 

100%

 

Maksymalna liczba punktów - 100 pkt

 

 

 Zasady punktacji

Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, dodatkowo Wykonawca może zaoferować przedłużoną

gwarancję (nie więcej niż kolejne 12 miesięcy - okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach), która będzie dodatkowo punktowana przy ocenie złożonych ofert.

Według poniższego wzoru:

Cena – waga kryterium 88 pkt

Sposób obliczenia:

Pk1 = (Cn / Cr x 88 %) x 100

Pk1 – ilość punktów dla kryterium

Cn – najniższa oferowana cena

Cr - cena oferty rozpatrywanej

Gwarancja – waga kryterium 12 pkt

Sposób obliczenia:

Pk2 = (Gw / Gwn x 12 %) x 100

Pk2 - ilość punktów dla kryterium

Gw – ilość punktów przyznana za przedłużoną gwarancję (za każdy miesiąc wydłużonej gwarancji przyznawany

jest jeden punkt (Gw) - maksymalnie Gw=12

Gwn - największa liczba punktów za przedłużoną gwarancję (Gwn=12)

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty (O=Pk1+ Pk2)

2.      Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

3.      Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

5.       Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania.

XIII.    Informacja o zastosowaniu tzw. procedury odwróconej.

W niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ten będzie się uchylał od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

XIV.     Informacja o zakończeniu postępowania

Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej

bip.podegrodzie.pl/ informację o:

1)       wyborze wykonawcy,

2)      odrzuceniu wszystkich złożonych ofert,

3)      niezłożeniu żadnej oferty,

4)      zakończeniu tego postępowania bez wyboru żadnej z ofert.

Niezależnie od zamieszczenia informacji na podanych wyżej stronach internetowych o wynikach postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymaga wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

XVI.   Warunki zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści

oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej

z okoliczności wymienionych w załączniku do zapytania ofertowego - wzór umowy.

XVII.    Pozostałe informacje

1.     Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)       zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert ,

b)        zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2.     Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3.      Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.

4.      Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.


««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE