"Administrowanie składowiska odpadów komunalnych w Podegrodziu" - 2004-07-06
Zaproszenie do przetargu o udzielenie zamówienia publicznego
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Administrowanie składowiska odpadów komunalnych w Podegrodziu”
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 15 złotych.
Przedmiot zamówienia obejmuje administrowanie składowiska odpadów komunalnych w Podegrodziu.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 30.04.2006 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą „Wykonawcy”, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – potwierdzeniem spełnienia warunku będzie:
- wpis w dokumencie rejestracyjnym, że przedmiotem jego działalności jest administrowanie obiektów komunalnych lub usługi komunalne,
- wymagane uprawnienia niezbędne do pełnienia funkcji kierownika składowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie udokumentowanie, że:
- w ciągu ostatnich 3 lat administrowali minimum 1 składowisko,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pracownicy administracyjno - fizyczni, operatorzy sprzętu),
- dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. wywrotka, kompaktor,
c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie udokumentowanie, że:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą należyte wykonywanie usługi,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wymagane jest wpłacenie wadium w wysokości 1.500,00 złotych w terminie do 21.07.2004 roku.
Wymagane jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości umowy.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Malinowski Stanisław – Inspektor ds. komunalnych i Elżbieta Kumor – Inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Podegrodzie, pokój nr 2, codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500, tel. (0-18) 445-90-33 wew. 32.
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie - pokój nr 19, do dnia 22.07.2004 roku, do godziny 845
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie – pokój nr 13 w dniu 22.07.2004 roku o godzinie 900
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Kryteria oceny ofert:
– cena ofertowa 100%
|