Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2004-05-17 00:20:02
Ogłoszenia o przetargach
Remont dróg gminnych Olszanka – Liber i Bystra w m. Olszanka zniszczonych w czasie powodzi - 2004-04-28



 

Zaproszenie do przetargu o udzielenie zamówienia publicznego

 

Gmina Podegrodzie

 

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

„Remont dróg gminnych Olszanka – Liber i Bystra w m. Olszanka zniszczonych w czasie powodzi”

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 20 złotych.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu podbudowy i nawierzchni emulsją asfaltową:

1)       Olszanka – Liber 390 m2,

2)       Bystra 520 m2.

 

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 30.07.2004 roku

 

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą „Wykonawcy”, którzy spełniają następujące warunki:

a)    spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

b)    posiadają wpis w dokumencie rejestracyjnym, że przedmiotem jego działalności są roboty drogowe,

c)     w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty drogowe o zakresie i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia,

d)   Kierownik Budowy posiada uprawnienia drogowe i może pełnić samodzielne funkcje do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg oraz przynależy do właściwej izby inżynierskiej,

e)    dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pracownicy fizyczni, operatorzy sprzętu),

f)     dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. koparka, samochód samowyładowawczy, samochód dostawczy, walec, skrapiarka, zagęszczarka, spycharka, ładowarka,

g)    posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

Nie jest wymagane wpłacenie wadium i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Malinowski Stanisław – Inspektor ds. komunalnych i Elżbieta Kumor – Inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Podegrodzie, pokój nr 2, codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500, tel. (0-18) 445-90-33 wew. 53 lub 32.

 

Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie - pokój nr 19, do dnia 14.05.2004 roku, do godziny 945

 

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie – pokój nr 13 w dniu 14.05.2004 roku o godzinie 1115

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

 

Kryteria oceny ofert:

          cena ofertowa 100%

 

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE