"Remont Szkoły Podstawowej w Brzeznej" - 2004-08-06
Zaproszenie do przetargu o udzielenie zamówienia publicznego
Gmina Podegrodzie
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remont Szkoły Podstawowej w Brzeznej”
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 15 złotych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu:
- roboty demontażowe,
- tynki,
- posadzki z płytek,
- malowanie,
- drzwi zewnętrzne i wewnętrzne,
- ogrodzenie,
- wentylator,
- instalacje wod. – kan.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 10.10.2004 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą „Wykonawcy”, którzy spełniają następujące warunki:
a) spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) posiadają wpis w dokumencie rejestracyjnym, że przedmiotem jego działalności są roboty budowlane,
c) w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 remonty o zakresie i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia,
d) Kierownik Budowy posiada uprawnienia budowlane, wod. – kan. i może pełnić samodzielne funkcje do kierowania robotami budowlanymi w wymienionym zakresie oraz przynależy do właściwej izby inżynierskiej,
e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium.
Jest wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości umowy.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Józef Samek – Inspektor ds. inwestycji i Elżbieta Kumor – Inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Podegrodzie, pokój nr 2, codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500, tel. (0-18) 445-90-33 wew. 32.
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie - pokój nr 19, do dnia 23.08.2004 roku, do godziny 945
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie – pokój nr 13 w dniu 23.08.2004 roku o godzinie 1000
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Kryteria oceny ofert:
– cena ofertowa 100%
|