"Remont Szkoły Podstawowej w Podegrodziu" - 2004-09-15
Gmina Podegrodzie
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remont Szkoły Podstawowej w Podegrodziu”
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 15 złotych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu:
- uzupełnienie tynków zewnętrznych,
- malowanie elewacji południowej i wschodniej,
- wykonanie rynien dachowych z PCV,
- układanie paneli winylowych,
- układanie płytek klinkierowych,
- montaż lamp zewnętrznych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 15.10.2004 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą „Wykonawcy”, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – potwierdzeniem spełnienia warunku będzie:
- posiadanie dokumentu rejestracyjnego firmy oraz wpisu w dokumencie rejestracyjnym, że przedmiotem ich działalności są roboty budowlane,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie udokumentowanie, że:
- w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty o zakresie i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia,
- kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane i może pełnić samodzielne funkcje do kierowania robotami budowlanymi w wymienionym zakresie oraz przynależy do właściwej izby inżynierskiej,
c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie udokumentowanie, że:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium.
Jest wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości umowy.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Józef Samek – Inspektor ds. inwestycji i Elżbieta Kumor – mł. referent ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Podegrodzie, pokój nr 2, codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500, tel. (0-18) 445-90-33 wew. 32.
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie - pokój nr 19, do dnia 01.10.2004 roku, do godziny 845
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie – pokój nr 13 w dniu 01.10.2004 roku o godzinie 900
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Kryteria oceny ofert:
– cena ofertowa 100%
|