Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2004-10-02 00:20:02
Ogłoszenia o przetargach
"Remont Szkoły Podstawowej w Podegrodziu" - 2004-09-15



Gmina Podegrodzie

 

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

„Remont Szkoły Podstawowej w Podegrodziu”

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 15 złotych.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu:

-          uzupełnienie tynków zewnętrznych,

-          malowanie elewacji południowej i wschodniej,

-          wykonanie rynien dachowych z PCV,

-          układanie paneli winylowych,

-          układanie płytek klinkierowych,

-          montaż lamp zewnętrznych.

 

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 15.10.2004 roku

 

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą „Wykonawcy”, którzy spełniają następujące warunki:

a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – potwierdzeniem spełnienia warunku będzie:

- posiadanie dokumentu rejestracyjnego firmy oraz wpisu w dokumencie rejestracyjnym, że przedmiotem ich działalności są roboty budowlane,

b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie udokumentowanie, że:

- w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty o zakresie i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia,

- kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane i może pełnić samodzielne funkcje do kierowania robotami budowlanymi w wymienionym zakresie oraz przynależy do właściwej izby inżynierskiej,

c)     znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie udokumentowanie, że:

- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d)   nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Nie jest wymagane wpłacenie wadium.

 

Jest wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości umowy.

 

Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Józef Samek – Inspektor ds. inwestycji i Elżbieta Kumor – mł. referent ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Podegrodzie, pokój nr 2, codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500, tel. (0-18) 445-90-33 wew. 32.

 

Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie - pokój nr 19, do dnia 01.10.2004 roku, do godziny 845

 

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie – pokój nr 13 w dniu 01.10.2004 roku o godzinie 900

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  

Kryteria oceny ofert:

          cena ofertowa 100%

 

 

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE