o - 2004-09-24
Zaproszenie do przetargu o udzielenie zamówienia publicznego
Gmina Podegrodzie
ogłasza przetarg nieograniczony na
„Remont drogi gminnej Brzezna pod cmentarz zniszczonej w czasie powodzi”
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 20 złotych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu podbudowy, odbudowy rowów odwadniających i wykonanie nawierzchni bitumicznej 1.200 m2.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 15.11.2004 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą „Wykonawcy”, którzy spełniają następujące warunki:
a) spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) posiadają wpis w dokumencie rejestracyjnym, że przedmiotem jego działalności są roboty drogowe,
c) w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty drogowe o zakresie i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia,
d) Kierownik Budowy posiada uprawnienia drogowe i może pełnić samodzielne funkcje do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg oraz przynależy do właściwej izby inżynierskiej,
e) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pracownicy fizyczni, operatorzy sprzętu),
f) dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. koparka, samochód samowyładowawczy, samochód dostawczy, walec, rozściełacz masy, zagęszczarka, spycharka lub równiarka, ładowarka,
g) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Malinowski Stanisław – Inspektor ds. komunalnych i Elżbieta Kumor – Inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Podegrodzie, pokój nr 2, codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500, tel. (0-18) 445-90-33 wew. 53 lub 32.
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie - pokój nr 19, do dnia 13.10 .2004 roku, do godziny 945
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie – pokój nr 13 w dniu 13.10.2004 roku o godzinie 1045
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Kryteria oceny ofert:
– cena ofertowa 100%
|