Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2004-11-24 13:09:46
Ogłoszenia o przetargach
"Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2004/2005" - 2004-11-09

 

Gmina Podegrodzie

 

ogłasza przetarg nieograniczony na

 

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2004/2005”

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 15 złotych + koszty przesyłki.

 

Przedmiot zamówienia (CPV 90212000-3) obejmuje prace dotyczące zimowego utrzymania dróg w trzech kategoriach:

-          drogi do utrzymania całodobowego,

-          drogi do jednorazowego odśnieżania i posypywania na zgłoszenie,

-          drogi do jednorazowego odśnieżania na zgłoszenie.

 

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 31.03.2005 roku

 

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą „Wykonawcy”, którzy spełniają następujące warunki:

a)    spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

b)   posiadają w dokumencie rejestracyjnym, że profil jego działalności jest zgodny z profilem robót objętych zamówieniem,

c)    w ciągu ostatnich 3 lat, a – jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,

d)  dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

e)    dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia,

f)    posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

Nie jest wymagane wpłacenie wadium i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Malinowski Stanisław – Inspektor ds. komunalnych i Elżbieta Kumor – mł. referent ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Podegrodzie, pokój nr 2, codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500, tel. (0-18) 445-90-33 wew.  32.

 

Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie - pokój nr 19, do dnia 24.11 .2004 roku, do godziny 845

 

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie – pokój nr 13 w dniu 24.11.2004 roku o godzinie 900

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

 

Kryteria oceny ofert:

          cena ofertowa 100%

 

 

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE