"Remont pomieszczeń biurowych" - 2005-06-10
Gmina Podegrodzie
ogłasza przetarg nieograniczony na
“Remont pomieszczeń biurowych”
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Nie będzie się pobierać odpłatności.
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i renowacyjne (CPV 45453000-7):
roboty demontażowe,
uzupełnianie i zamurowanie ścian,
c. stolarka okienna,
d. stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna,
e. parapety wewnętrzne i zewnętrzne,
f. ścianki działowe,
g. malowanie ścian,
h. posadzki,
i. instalacje elektryczne,
j. przełożenie grzejnika c.o.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 10.08.2005 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
- posiada zarejestrowaną firmę zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane i może pełnić samodzielne funkcje kierowania robotami budowlanymi oraz przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
- w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co n
ajmniej 5 zamówień o zakresie i wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu prac),
c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
- posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20.000 złotych,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy .
Osobą uprawnioną do kontaktu z Ofere ntami jest Józef Samek w sprawach merytorycznych i technicznych (tel. 018 445-90-33 wew. 16) oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych (tel. 018 445-90-33 wew. 16) codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 29.06.2005 roku do godz. 10.00. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 13) w dniu 29.06.2005 roku o godz. 10.15
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100% |