Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2005-08-08 15:02:08
Ogłoszenia o przetargach
"Remont pomieszczeń biurowych" - 2005-06-10

Gmina Podegrodzie 

ogłasza przetarg nieograniczony na 

“Remont pomieszczeń biurowych”

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Nie będzie się pobierać odpłatności.

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i renowacyjne (CPV 45453000-7):

  1. roboty demontażowe,
  2. uzupełnianie i zamurowanie ścian,

    c.   stolarka okienna,

    d.   stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna,

    e.   parapety wewnętrzne i zewnętrzne,

    f.   ścianki działowe,

    g.  malowanie ścian,

    h.  posadzki,

    i.   instalacje elektryczne,

    j.  przełożenie grzejnika c.o.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 10.08.2005 roku

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

  • posiada zarejestrowaną firmę zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane i może pełnić samodzielne funkcje kierowania robotami budowlanymi oraz przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

  • w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 5 zamówień o zakresie i wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu prac),

c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

  • posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20.000 złotych,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Nie jest wymagane wpłacenie wadium i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Józef Samek w sprawach merytorycznych i technicznych (tel. 018 445-90-33 wew. 16) oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych (tel. 018 445-90-33 wew. 16) codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 29.06.2005 roku do godz. 10.00. Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 13) w dniu 29.06.2005 roku o godz. 10.15

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE