Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2005-07-21 09:30:17
Ogłoszenia o przetargach
"Remont pomieszczeń biurowych" - 2005-06-10

Gmina Podegrodzie 

ogłasza przetarg nieograniczony na 

“Remont pomieszczeń biurowych”

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Nie będzie się pobierać odpłatności.

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i renowacyjne (CPV 45453000-7):

a) roboty demontażowe,

b) uzupełnianie i zamurowanie ścian,

c) stolarka okienna,

d) stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna,

e) parapety wewnętrzne i zewnętrzne,

f) ścianki działowe,

g) malowanie ścian,

h) posadzki,

i) instalacje elektryczne,

j) przełożenie grzejnika c.o.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 10.08.2005 roku

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

  • posiada zarejestrowaną firmę zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane i może pełnić samodzielne funkcje kierowania robotami budowlanymi oraz przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Nie jest wymagane wpłacenie wadium i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Józef Samek w sprawach merytorycznych i technicznych (tel. 018 445-90-33 wew. 16) oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych (tel. 018 445-90-33 wew. 16) codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 29.06.2005 roku do godziny 10.00

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 13) w dniu 29.06.2005 roku o godzinie 10.15

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100%

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE