"Remont drogi gminnej Łyskownica w Gostwicy" - 2005-09-20
Gmina Podegrodzie
33-386 Podegrodzie 248
ogłasza przetarg nieograniczony na
“Remont drogi gminnej Łyskownica w Gostwicy”
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 15 złotych + koszty przesyłki .
Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg (CPV 45233220-7):
a) wyrównanie istniejącej podbudowy i wykonanie nawierzchni – 1.100 m2
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 18.11.2005 roku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
- posiadają zarejestrowaną firmę zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia drogowe i może kierować robotami w zakresie dróg oraz przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
- w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 5 zamówień o zakresie i wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu pr
ac),
- dysponują sprzętem własnym bądź wynajętym: równiarka, rozsypywacz grysów, walec, szczotka mechaniczna, skrapiarka,
- skierują do wykonania zamówienia osoby do prac ogólnobudowlanych, osoby posiadające uprawnienia do obsługi skrapiarki, walca i równiarki oraz do kierowania robotami drogowymi,
c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:
- posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nie jest wymagane wpłacenie wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% ceny ofertowej (brutto).
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Radosław Lazar w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 8 00 - 1500.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie ( pokój nr 19) do dnia 06.10.2005 roku do godziny 10.15
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie ( pokój nr 29) w dniu 06.10.2005 roku o godzinie 10.30
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.
Kryteria oceny ofert – cena ofertowa 100% |