Rejestr zmian

INNE

 
Treść archiwalna z dnia: 2005-09-20 00:20:31
Ogłoszenia o przetargach
"Remont nawierzchni (..)" - 2005-08-23



 Gmina Podegrodzie

 ogłasza przetarg nieograniczony na 

Remont nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy w Podegrodziu

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający prześle do 5 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku o przekazanie specyfikacji. Odpłatność wynosi 9 złotych + koszty przesyłki.

Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie naprawy dróg (CPV 45233142-6):

Zamówienie obejmuje powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (7 ton emulsji) na poniższych drogach:

a) Olszanka – Wolica,

b) Olszanka – Stanęcin,

c) Olszanka – Młynówka,

d) Podegrodzie – Osowie,

e) Podegrodzie – żwirownia,

f) Juraszowa – Krawcówki,

g) Rogi do szkoły,

h) Brzezna – Leśniczówka,

i) Chochorowice – Słąka,

j) Chochorowice do Fryca,

k) Stadła od remizy do Drabika Wojciecha,

l) Brzezna do Jurczaka Jana.

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia.

Wymagany termin realizacji zamówienia publicznego: do 31.10.2005 roku

O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.

  • posiadają zarejestrowaną firmę zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia drogowe i może pełnić samodzielne funkcje kierowania robotami w zakresie dróg oraz przynależy do właściwej okręgowej izby inżynierów,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

  • w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 5 zamówień o zakresie i wartości nie mniejszej niż w niniejszym zamówieniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich musi się wykazać wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonych mu prac),

  • dysponują sprzętem własnym bądź wynajętym: skrapiarka, remonter, walec, szczotka mechaniczna,

  • skierują do wykonania zamówienia osoby do prac ogólnobudowlanych oraz osoby posiadające uprawnienia do obsługi skrapiarki, remontera i walca,

c) znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj:

  • posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Nie jest wymagane wpłacenie wadium.

Nie jest wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Radosław Lazar w sprawach merytorycznych oraz Elżbieta Kumor w sprawach proceduralnych codziennie z wyjątkiem sobót w godzinach od 800 - 1500.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Podegrodzie (pokój nr 19) do dnia 12.09.2005 roku do godziny 10.00

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Podegrodzie (pokój nr 29) w dniu 12.09.2005 roku o godzinie 10.15

Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert ofertą.

Kryteria oceny ofert:

– cena ofertowa 100%

««« powrót
 
Podmioty udostępniające informacje publiczne: URZĄD GMINY PODEGRODZIE